افتتاح سومین نمایشگاه گل وگیاه،سوغات، هدایا و صنايع دستي در قم

سومین نمایشگاه سراسری گل،گیاه،سوغات، هدایا و صنايع دستي عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قم واقع در خیابان خافرج افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،حامد خورشیدی ،مدیر عامل شرکت سفیران ،برگزار کننده این نمایشگاه ،عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:این نمایشگاه بابیش از ۲۳۰غرفه واز ۲۰استان کشور […]

سومین نمایشگاه سراسری گل،گیاه،سوغات، هدایا و صنايع دستي عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قم واقع در خیابان خافرج افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،حامد خورشیدی ،مدیر عامل شرکت سفیران ،برگزار کننده این نمایشگاه ،عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:این نمایشگاه بابیش از ۲۳۰غرفه واز ۲۰استان کشور ،محصولات وتولیدات خود را عرضه می کنند.که از این تعداد غرفه ها،۱۳۰غرفه به گل وگیاه،۱۰۵ غرفه به صنایع دستی ،سوغات، ومواد غذایی اختصاص دارد.

خورشیدی عنوان کرد: اين نمايشگاه با حضور برترين توليدكنندگان گونه هاي گل و گياه طبيعي از استان هاي مختلف از جمله مازندران، همدان، تهران و خوزستان،اراك،فارس ،قم و … درحال برگزاری است.
مدير عامل شركت نمايشگاهي سفيران تصریح کرد: در نمایشگاه گل و گیاه به ارائه گل و گياهان آپارتماني، گل هاي تزيئني، كاكتوس، بونساي، گل اكواريوم، تراريوم و انواع گلدان و ادوات باغباني پرداخته می شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین انواع مواد غذايي و سوغاتي هر استان مانند عسل خوانسار ، باقلواي تبريز ، عرقيات كاشان و معجون شيراز ، گز اصفهان و … در كنار انواع صنايع دستي از جمله سفال همدان، بدليجات سنتي، صنايع دستي اصفهان و شيراز عرضه می شود.
خورشیدی بیان کرد: این نمایشگاه از تاریخ بيست و يكم تا بيست و ششم اسفند ماه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي استان قم از ساعت ١٦ الي ٢٢ ميهمان مردم عزيز استان قم خواهد بود.
خورشیدی ضمن دعوت از خانواده‌های قمي برای بازدید از نمایشگاه، گفت: به منظور اطلاع رساني بهتر، از شما عزيزان خواهشمند است اين پيغام را در فضاي مجازي براي دوستان و اقوام خود ارسال کنید.

وی به تشریح فعالیت های این شرکت پرداخت وافزود:این شرکت از سال ۱۳۸۸فعالیت خود را در همدان آغاز کرد که در ابتدا به برگزاری سمینار ها وکنسرت ها می پرداخت اما از سال ۹۱ وارد کار برگزاری نمایشگاه ها در سطح کشور شد وتاکنون بیش از ۴۰۰نمایشگاه های مختلف در زمینه ها وتخصص های متعدد در سطح کشور از جمله استان قم برگزار نموده است. واز ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۰نمایشگاه در سطح کشور برگزار نموده ایم.

در ادامه صابرعمورسولی ،مدیرعامل شرکت توسعه نمایشگاه های بین المللی استان قم نیز با اشاره به استقبال خوب مردم از نمایشگاه های گل وگیاه گذشته که توسط این شرکت برگزار شده بود،خاطر نشان کرد:ما براساس تجربه موفق،برگزاری  نمایشگاه گل وگیاه امسال را نیز به این شرکت واگزار کردیم.

وی از برگزاری تعدادی از نمایشگاه های استان در بیروت لبنان در آینده نزدیک خبر داد وافزود:ماقرار است که در لبنان نمایشگاه های الکامپ،ساختمان،کفش وصندل و…برگزار کنیم که در آن شرکت های قمی حضور فعالی خواهد داشت.