اعزام ۴۰۰فعال رسانه ای قم به سفرمعنوی مشهد مقدس

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان قم از اجرای بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی رفاهی اصحاب رسانه استان قم خبر داد و گفت: در این رویداد فرهنگی حدود ۴۰۰ نفر از اهالی رسانه قم همراه با خانواده به مشهد مقدس اعزام می‌شوند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ،هادی دریس با اشاره به اجرای […]

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان قم از اجرای بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی رفاهی اصحاب رسانه استان قم خبر داد و گفت: در این رویداد فرهنگی حدود ۴۰۰ نفر از اهالی رسانه قم همراه با خانواده به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ،هادی دریس با اشاره به اجرای بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی رفاهی اصحاب رسانه استان قم در دومین سال متوالی اظهار کرد: با لطف امام علی بن موسی‌الرضا(ع) در دومین فراخوان اردوی زیارتی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان قم در تمام رسته‌های رسانه‌ای به همراه تمام اعضای خانواده رایگان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: با اطلاع‌رسانی و برنامه‌ریزی بسیار خوبی که انجام شده است شاهد ثبت‌نام ۳۷۸ نفر از اصحاب رسانه در این رویداد فرهنگی رفاهی بودیم.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران قم با بیان اینکه این اردو در سال گذشته با شرکت ۱۶۴ نفری اصحاب رسانه استان به مدت چهار روز برگزار شد، مطرح کرد: امسال شاهد افزایش ثبت‌نام همکاران رسانه‌ای در این اردوی زیارتی بودیم.

وی با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های این رویداد فرهنگی رفاهی برای اصحاب رسانه استان قم، عنوان کرد: علاوه بر رایگان بودن، حضور خانوادگی و تقویت فضای همدلی و دوستی مابین رسانه‌های استان ازجمله ویژگی‌های این اردو است.

دریس افزود: از دیگر ویژگی‌هایی که قابل‌ذکر است همراه داشتن یکی از محارم برای بانوان مجرد است که به نظر می‌رسد ابتکار بسیار خوبی است تا گوشه‌ای از خدمات خبرنگاران خانم را ارج نهاده باشیم.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده هتل محل استقرار اصحاب رسانه از استانداردهای بسیار خوبی برخوردار بوده و همچنین تمام مایحتاج لازم پیش‌بینی‌شده است، یادآور شد: از اتفاقات بسیار خوبی که امسال شاهد آن بودیم حضور عزیزان زحمت‌کشی بود که عهده‌دار مسئولیت توزیع روزنامه‌ها در نیمه‌های شب را داشتند که بنا به تصویب انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان قم از این عزیزان دعوت ویژه انجام شد تا در این رویداد فرهنگی حضور به هم رسانند.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران قم با تاکید بر اینکه تلاش کردیم در فراخوان ثبت‌نام علاوه بر تبلیغات در فضای مجازی و تلگرام، دعوت کتبی و یا تلفنی از مدیران رسانه و مطبوعات استان قم انجام شود، تصریح کرد: این موضوع موجب شد تا اردوی زیارتی مشهد به نحو مطلوب به استحضار جامعه رسانه‌ای استان قم رسانده شود.

وی با اشاره به اینکه انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان قم بر این رویه بوده است که در تمام نشست‌ها و محافل از ابتلا به آفت سیاست زدگی و یا جناح‌بازی در امان بماند، خاطرنشان کرد: بحمدالله با مشاهده عزیزان ثبت‌نام کرده در این رویداد فرهنگی به جرات می‌توان گفت که متنوع‌ترین صاحبان سلایق سیاسی دست در دست یکدیگر و در قالب یک رویداد فرهنگی مذهبی، یک فضای همدلی را در جوار بارگاه حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام ثبت خواهند کرد.

دریس با بیان اینکه فعالیت مالی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان قم با نظارت مستمر بازرس تشکل روی می‌دهد، ابراز کرد: معتقدیم هر پولی نبایستی جذب شود و همین مقدار هم که با مشارکت بانیان و دستگاه‌های فرهنگی کشور اختصاص می‌یابد حتماً حتماً با طیب خاطر و به دور از هر نوع توقعی باشد.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بیان کرد: جا دارد از عنایت ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار، شهردار و اعضای شورای شهر، پیگیری‌های مستمر امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس در رفع موانع موجود و همچنین حمایت‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تقدیر و تشکر شود.