اقتصاد دیجیتال ضروری ترین اقدام برای رشد اقتصادی است

مدیرمخابرات قم گفت:اگر می خواهیم در مسیر توسعه اقتصادی پرشتاب قرار گیریم راه آن این است که کلیت اقتصاد کشور در قالب اقتصاد دیجیتال تعریف شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مدیرمخابرات قم درحاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ در گفتگو با رهپویان قم با اشاره به این مطلب اظهار داشت : امروز نفوذ […]

مدیرمخابرات قم گفت:اگر می خواهیم در مسیر توسعه اقتصادی پرشتاب قرار گیریم راه آن این است که کلیت اقتصاد کشور در قالب اقتصاد دیجیتال تعریف شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مدیرمخابرات قم درحاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ در گفتگو با رهپویان قم با اشاره به این مطلب اظهار داشت : امروز نفوذ شدید فضای مجازی در زندگی عادی و روزمره مردم بگونه‌ای است که این فضا به یک بستر واقعی برای مبادلات تجاری و اقتصادی تبدیل شده است.

سید اسد الله دهناد خاطر نشان کرد:این نمایشگاه ازجهات متعدد باهیچ نمایشگاهی قابل قیاس نیست چراکه بدون تردید تمامی کشورهایی که درطی سه دهه اخیر به سرعت رشد قابل ملاحظه ای در تمامی مؤلفه های توسعه وحرکت به سمت کار آمدی ورفاه عمومی جامعه ودر کنار آن صرفه جویی های گسترده ای که درکاهش هزینه های مردم واداره حاکمیتی  داشته اند، ازمسیر توجه به فناوری اطلاعات  عبور کرده اند واین نمایشگاه فرصت مناسبی است برای معرفی کارهای انجام شده وبیان فرصت های آینده در این بخش است.

وی گفت:البته وظیفه ما درحوزه مخابرات ،سرمایه گذاری وایجاد بسترها وفرصت هاست که به فضل الهی استان قم از این جهت سرآمد کشور است.اما بهره برداری از این امکانات به همت دستگاه های بهره بردار برمی گردد.

وی اظهار داشت:به نظر من وزارت خانه های مرتبط از جمله صمت،وزارت کار ورفاه اجتماعی،وزارت اقتصاد در بخش دولتی وصاحبان حرفه ها وصنایع وتجار دربخش خصوصی ،توجه به اقتصاد دیجیتالی را باید در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

دهناد درپایان  افزود:انشاالله این نمایشگاه بتواند در این مهم موفق باشدوکانونی برای مبادله اطلاعات ومعرفی خدمات در این بخش  شود.