احیا ۱۹ واحد صنعتی قم در ۷ ماهه سال جاری

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: به‌منظور فعال‌سازی حداکثری ظرفیت‌های اقتصادی استان در سال جهش تولید، چرخه بازگشت واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید در قم با ارائه تسهیلات بیشتر سرعت گرفته است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی سازمان صمت قم، محمود سیجانی در گفت‌وگویی، بیان کرد: […]

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: به‌منظور فعال‌سازی حداکثری ظرفیت‌های اقتصادی استان در سال جهش تولید، چرخه بازگشت واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید در قم با ارائه تسهیلات بیشتر سرعت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی سازمان صمت قم، محمود سیجانی در گفت‌وگویی، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه ۱۹ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در استان به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: بازگشت این واحدها به چرخه فعالیت موجب شد تا بهره‌برداران آن‌ها بتوانند تولید محصولاتی همچون صنایع سلولزی،‌ غذایی،‌ کفش و دمپایی،‌ فلزی،‌ شیمیایی،‌ صنایع معدنی، برق و الکترونیک را از سرگیرند.

وی ادامه داد: برای احیا فعالیت این واحدهای صنعتی بیش از پنج هزار و ۲۷۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام‌شده که حفظ و ایجاد فرصت اشتغال برای ۴۱۵ تن را در پی داشته است.

سیجانی گفت: در سال جهش تولید به دنبال حمایت موثرتر از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان استان هستیم که نتایج آن در آغاز به کار واحدهای صنعتی جدید و احیا واحدهای راکد در شهرک‌های صنعتی قم قابل‌مشاهده است.

وی بیان کرد: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در قم هر هفته تشکیل و بر اساس آن مصوبه‌های قابل‌توجهی برای افزایش سطح تولید و اشتغال در بخش صنعت استان به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود که نقش موثری در بازگشت واحدهای صنعتی راکد به مدار تولید دارد