اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از۲۴آذر درقم/نمایشگاه شب یلدابرگزارمیشود

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۴ آذر ماه تا پایان فصل پاییز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی سازمان صمت قم، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: با توجه به در پیش بودن […]

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۴ آذر ماه تا پایان فصل پاییز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی سازمان صمت قم، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و شلوغی بازار آجیل، میوه، شیرینی و سایر مایحتاج مراسم این شب، طرح ویژه نظارتی برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از ۲۴ آذر در حال  اجرا است و تا پایان این ماه ادامه دارد. سیجانی افزود بدین منظور نمایشگاه شب یلدا از ۲۵ آذر ماه تا ۲۹ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قم دایر خواهد بود.

وی گفت: در این نمایشگاه آجیل، میوه و مواد غذایی با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

محمود سیجانی بیان داشت: در طرح نظارتی شب یلدا ۲۲ تیم بازرسی، از بازرسان صمت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و بیش از ۲۰۰ بازرس افتخاری حضور دارند.

او اضافه کرد: به پرونده‌های ارجاعی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و با هرگونه تخلف به جد برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان از کسبه خواست تا حقوق مصرف کنندگان و اصناف را رعایت و شهروندان نیز درصورت مواجه با هرگونه تخلف موارد را به شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.