اجرای طرح سامانه الکترونیکی کروکی تصادفات درقم

افتتاح آزمایشی  سامانه ترسیم الکترونیکی کروکی تصادفات باحضور رئیس پلیس راهور ناجا وفرمانده انتظامی استان، درقم انجام شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار هادیانفر در مراسم افتتاح آزمایشی  سامانه ترسیم الکترونیکی کروکی تصادفات که صبح امروز درسالن اجتماعات نیروی انتظامی استان قم باحضور سردارمیرفیضی فرمانده انتظامی استان قم وجمعی از مقامات رده […]

افتتاح آزمایشی  سامانه ترسیم الکترونیکی کروکی تصادفات باحضور رئیس پلیس راهور ناجا وفرمانده انتظامی استان، درقم انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار هادیانفر در مراسم افتتاح آزمایشی  سامانه ترسیم الکترونیکی کروکی تصادفات که صبح امروز درسالن اجتماعات نیروی انتظامی استان قم باحضور سردارمیرفیضی فرمانده انتظامی استان قم وجمعی از مقامات رده بالای نیروی انتظامی برگزار شد،بااشاره به اینکه این طرح برای اولین بار در کشور ،آنهم در استان قم به صورت پایلوت اجرامیشود ،خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی کشور همواره سعی نموده که همگام باپیشرفت علم وفناوری،خدمات خود را بروز رسانی کند تا مشکلات مردم را در این زمینه به حد اقل برساند.

وی اظهار داشت:دراین طرح ،دیگر کشیدن کروکی های کاغذی توسط ماموران منتفی شده وماموران راهنمایی ورانندگی که آموزش های تخصصی در این زمینه دریافت نموده اند،کلیه کروکی های تصادفات را در تبلت که به یک سامانه ای که به همین منظور ایجاد شده ومتصل شده،ثبت میکنند.ودیگر ثبت کاغذی کروکی های تصادفات در این طرح نخواهیم داشت که در ابتدا استان قم را برای اجرای این طرح به صورت پایلوت انتخاب نمودیم.

سردار هادیانفر علت انتخاب استان قم را به عنوان پایلوت ،ارادت ویژه به مقام حضرت معصومه (س) ،علمای اعلام و وجود یکی ازسرداران موفق نیروی انتظامی در این استان ذکر کرد وافزود:ماهرچه داریم ازخاندان عصمت وطهارت داریم وافتخار میکنیم که یکی از طرح های نو آورانه خود را در این استان به عنوان پایلوت به اجرا درمی آوریم.

وی با اشاره به وجود بیش از ۲۳۶هزار کیلومتر راههای مواصلاتی فرعی واصلی در کشور،خاطر نشان کرد: امکان گذاشتن پلیس درهمه این راهها وجود ندارد و برای کنترل وارائه خدمات بهتر به مردم،باید به سمت کارهای نو آورانه وهوشمند سازی برویم مانند توسعه دوربینها،استفاده از پهبادها در کنترل راهها و…

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم نیز در این مراسم با اشاره به اینکه هم اکنون چند طرح هوشمند سازی در استان درحال اجرا هست،اظهار داشت:استفاده از روشهای نوین ،باعث کاهش مراجعات مردمی وصیانت از همکاران میشود.

وی گفت:روزشنبه تبلت های پیشبینی شده برای اجرای این طرح در اختیار ماموران مربوطه قرار گرفته که همگی آنها سامانه مخصوص ثبت کروکی های تصادفات نصب شده است وبرای هرکدام از پرسنل مربوطه ۸ساعت آموزش های لازمه داده شد.