اجرای دومین مرحله رزمایش ایران همدل در قم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) از برگزاری دومین مرحله رزمایش ایران همدل در استان قم برای کمک به نیازمندان خبرداد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال با توجه به شرایط موجود برنامه‌های ویژه‌ای برای دهه ولایت از عید قربان تا عید […]

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) از برگزاری دومین مرحله رزمایش ایران همدل در استان قم برای کمک به نیازمندان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال با توجه به شرایط موجود برنامه‌های ویژه‌ای برای دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر در نظر گرفته شده است.
میرشکار در خصوص مرحله دوم رزمایش کمیته امداد بیان کرد: بسته معیشتی با همکاری فروشگاه رفاه از دو روز آینده و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به کارت مددجویان واریز می شود و طی بازه ۲۵ روز مددجویان با مراجعه به فروشگاه رفاه میتوانند سهمیه مرغ برنج و روغن خود را دریافت کنند .

وی همچنین با اشاره به اینکه در دهه ولایت روزانه ۸ هزار پرس غذای گرم و تبرکی حرم مطهر حضرت معصومه در اختیار مددجویان قرار می گیرد افزود: ۵۰ هزار پرس غذای گرم هم با همکاری بسیج و سپاه به درب منازل مددجویان برده می شود .
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم گفت: از ۱۰ روز گذشته با ذبح ۱۰۰ راس  گوسفند و ۱۳ راس گاو  ۱۲ هزار بسته گوشت گرم آماده و در روز عید قربان بین مددجویان توزیع می شود.
میرشکار تصریح کرد: پرداخت اجاره بهای ۶ ماه معوق مسکن خانواده تحت پوشش و مستاجران از برنامه‌های مهم  کمیته است که ۱۵۶۰ خانوار شامل این برنامه می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ به نام کمیته امداد امام خمینی علیه آماده دریافت کمک‌های خیرین و مردم می باشد.