اجراي طرح ساماندهي صنوف آرايشگاه ها در قم

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به تشديد طرح بازديد و نظارت بر آرايشگاه ها، از پلمب یک مورد از اين واحدها در سطح شهرستان قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در راستاي ارتقاء امنيت […]

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به تشديد طرح بازديد و نظارت بر آرايشگاه ها، از پلمب یک مورد از اين واحدها در سطح شهرستان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي ، طرح ضربتي كنترل و نظارت بر آرايشگاه ها در شهر قم توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي به مدت يك هفته به اجرا گذاشته شد.

وي اظهار داشت : در همين راستا ماموران نظارت بر اماکن عمومي اين پليس از ۹۴ واحد صنفي بازديد به عمل آوردند كه در نهايت یک واحد صنفي به دليل عدم رعايت موارد قانوني و تخلفات صورت گرفته پلمب شد.

سرهنگ کاویانی از صدور اخطار پلمب براي ۷ آرايشگاه ديگر خبر داد و ادامه داد: در اين زمينه از متصديان اين واحدها تعهد گرفته شده است كه در صورت عدم رعايت تذكرات با برخورد قانوني مواجه خواهند شد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان با اعلام تداوم و تشديد اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، افزود: پليس با دقت بر عملكرد واحدهاي صنفي نظارت دارد و از فعاليت واحدهايي كه خارج از چارچوب قانون ، شئونات و هنجارهاي جامعه عمل مي كنند، جلوگيري خواهد كرد.

سرهنگ کاویانی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.