آغاز عملیات اجرایی دو پايگاه امداد و نجات بين شهري توسط استاندار قم 

دو پايگاه امداد و نجات بين شهري را در آزادراه هاي قم- تهران و قم- گرمسار با حضور استاندار قم كلنگ زني شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومي استانداري قم استاندار قم صبح امروز با حضور در آزادراه قم-تهران، پايگاه امداد و نجات بين شهري شهید ابوذر فاتح را […]

دو پايگاه امداد و نجات بين شهري را در آزادراه هاي قم- تهران و قم- گرمسار با حضور استاندار قم كلنگ زني شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومي استانداري قم استاندار قم صبح امروز با حضور در آزادراه قم-تهران، پايگاه امداد و نجات بين شهري شهید ابوذر فاتح را كلنگ زني كرد.
استاندار قم سپس با حضور در عوارضي قم- گرمسار، پايگاه امداد و نجات بين شهري و مسجد اين آزادراه را كلنگ زني كرد.
دكتر سرمست در حاشيه اين برنامه ها و در مصاحبه با صدا و سيماي مركز قم با اشاره به قرار گرفتن قم در محور مواصلاتي چند استان كشور اظهار كرد: دو آزادراه قم- تهران و قم- گرمسار از اهميت استراتژيك براي استان قم در  بخش حمل و نقل  برخوردار هستند.
وي با اشاره به تردد بسيار بالاي وسائط نقليه در مسيرهاي مواصلاتي استان افزود : از اينرو تجهيز محورهاي عبوري استان به پايگاه هاي خدمات رساني و امدادي از اهمیت  ويژه ای برخوردار است.
استاندار قم همچنين به صورت هوايي از آزاد راه قم- گرمسار و قم- تهران بازديد كرد و از نزديك در جريان وضعيت پايگاه هاي خدماتي و امدادي در اين دو محور مواصلاتي قرار گرفت.
سرمست در بخش ديگري از برنامه هاي خود به صورت نمادين به پاك سازي حاشيه آزادراه قم- تهران از زباله پرداخت و گفت: بايد مشاركت مردم در حفظ محيط زيست خصوصا در ايام منتهي به آغاز سال نو جلب شود.