۲۸۰مادر ودخترتحت حمایت کمیته امداد قم به سرزمین شهدای ایران اعزام شدند

با همکاری سپاه قم، خانواده‌های تحت حمایت، به اردوی چهارروزه راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب ایران اعزام شدند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از کمیته امداد، حجه الاسلام حسن هرمز، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم در جلسه توجیهی زائرین سرزمین شهدای ایران، با طرح این سؤال که چرا زنده […]

با همکاری سپاه قم، خانواده‌های تحت حمایت، به اردوی چهارروزه راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب ایران اعزام شدند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از کمیته امداد، حجه الاسلام حسن هرمز، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم در جلسه توجیهی زائرین سرزمین شهدای ایران، با طرح این سؤال که چرا زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: با مروری بر وصیت‌نامه شهدا و سیره عملی آن‌ها می‌بینیم که چهاراصل پشتیبانی از ولایت‌فقیه، حفظ حجاب، دقت در بیت‌المال و نجوای پیوسته باخدا همواره مورد تأکید آن‌ها بوده است.
وی بابیان اینکه ۲۸۰ نفر از مادران و دختران تحت حمایت توسط هفت‌دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شوند گفت: اعتبار مالی این دوره اردویی مبلغ ۵۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با سرانه ۱۸۰ هزار تومان برای هر نفر تعیین‌شده است.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد تقویت ولایتمداری و بصیرت افراد تحت حمایت درباره شهدا را ضروری دانست و گفت: در این اردوهای چهارروزه احکام، به همراه خاطرات و سبک زندگی شهدا توسط مربیان فرهنگی و راویان دفاع مقدس برای آن‌ها بازگو می‌شود.
حجه الاسلام والمسلمین هرمز با اشاره به اینکه این برنامه فرهنگی با همکاری حوزه گردشگری سپاه علی بن ابیطالب (ع) و مرکز اردویی راهیان نور برگزار می‌شود گفت: بازدید از مناطق عملیاتی اهواز، هویزه، اندیمشک، دهلاویه و یادمان‌های فکه و شلمچه از برنامه‌های این اردو است.