کوچه چتری بوستان بنیادی راه‌اندازی می‌شود/رفع مشکل مقاوم‌سازی سازه

سرپرست منطقه سه شهرداری قم گفت: در حال حاضر مراحل مقاوم‌سازی سازه و چترها در دست اقدام و با توجه به استقبال شهروندان به‌زودی دوباره این کوچه چتری راه‌اندازی می‌شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به راه‌اندازی مرحله آزمایشی کوچه چتری در بوستان […]

سرپرست منطقه سه شهرداری قم گفت: در حال حاضر مراحل مقاوم‌سازی سازه و چترها در دست اقدام و با توجه به استقبال شهروندان به‌زودی دوباره این کوچه چتری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به راه‌اندازی مرحله آزمایشی کوچه چتری در بوستان بنیادی اظهار داشت: این طرح زیباسازی با نقص فنی روبرو شده و با رفع مشکلات موجود دوباره برای بازدید عموم شهروندان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

سرپرست منطقه سه شهرداری قم افزود: کوچه چتری بوستان بنیادی با بهره‌گیری از توان داخلی شهرداری منطقه سه طراحی و اجرا شد و خوشبختانه با بازخوردهای مثبت همراه بود.

وی با بیان اینکه مقاوم‌سازی سازه به همراه چترها در دست انجام است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در کمترین زمان ممکن، کوچه چتری بوستان بنیادی قم راه‌اندازی می‌شود.