کنترل هدفمند توزیع کالاها در دستور کار مسئولان استان باشد

استاندار قم با بیان اینکه موجودی انبارهای کالاهای اساسی بیش از نیاز استان قم است اظهار کرد: توزیع هدفمند کالاها باید در دستور کار مسئولان استان باشد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست با بازرسان سازمان صمت استان قم گفت: گزارشی […]

استاندار قم با بیان اینکه موجودی انبارهای کالاهای اساسی بیش از نیاز استان قم است اظهار کرد: توزیع هدفمند کالاها باید در دستور کار مسئولان استان باشد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست با بازرسان سازمان صمت استان قم گفت: گزارشی آسیب شناسانه و کارشناسانه و بدون جانبداری از مشکلات استان قم در تامین و تنظیم قیمت کالاهای اساسی استان قم ارائه شود.
استاندار قم اظهار کرد: انتظار افکار عمومی برای نظارت بر توزیع گوشت و میوه بیش از آن چیزی است که انجام شده است.
وی با بیان اینکه مکانیزم تامین، توزیع کالا و نظارت بر فرایندها و نیز بازرسی در استان قم بایستی اصلاح و مشکلات برطرف شود افزود: فشارهای روانی و بزرگ نمایی دشمنان وجود دارد، اما بایستی با وجود همه ی شرایط، رضایت مردم جلب شود.
مقام عالی دولت در استان گفت: باید تلاش کنیم تا از فشار بر مردم به دلیل افزایش قیمت ها کاسته شود.
در این جلسه بازرسان سازمان صمت گزارشی از بازرسی ها و نظارت های خود ارائه دادند.

استاندار قم از ايستگاه مركزي راه آهن و ستادهاي اسكان آموزش و پرورش قم بازديد كرد.

دکتر بهرام سرمست استاندار قم بعد از ظهر دوشنبه از ايستگاه مركزي راه آهن قم بازديد كرد.
استاندار قم در اين بازديد؛ ارتقاء امنيت و كاهش ترافيك و آلودگي هوا را از ويژگي هاي حمل و نقل ريلي دانست و گفت:‌ قطارهاي مسافربري استان در این ایام با ظرفیت اشغال صد در صدی در حال ارائه خدمات به مردم هستند.
سرمست هدف از بازدید خود را ارزیابی عملکرد راه آهن قم و خوش آمد گویی به مسافرین و زائرین عنوان كرد و افزود: در اين بازديد مسائل ايستگاه محمديه قم نيز مطرح و مقرر شد مشكلات آن در جلسه اي با حضور مسئولان مرتبط پيگيري شود.
مقام عالي دولت در استان در ديگر برنامه ي خود در بازديد از ستادهاي اسكان آموزش و پرورش قم، ضمن گفتگو با تعدادي از مسافرين اظهار كرد:‌خدمات اسكان آموزش و پرورش به زائرين در سال جاري مطلوب بوده است.
استاندار قم گفت: در روزهاي باراني نوروز انتظار از دستگاه هاي دولتي اين است كه از همه ي ظرفيت ها خود براي اسكان مسافرين در اماكن سرپوشيده استفاده كنند