کمک ۳۵۰ میلیون تومانی به بیماران نیازمندقمی

یک خیر ۳۵۰ میلیون تومان وجه نقد برای تأمین پوشینه ۵۸۸ بیمار نیازمند تحت حمایت کمیته امداد قم کمک کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  سایت خبری کمیته امداد،معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم از کمک ۳۵۰ میلیون تومانی خیر قمی به بیماران نیازمند پوشینه برای مدت یک سال […]

یک خیر ۳۵۰ میلیون تومان وجه نقد برای تأمین پوشینه ۵۸۸ بیمار نیازمند تحت حمایت کمیته امداد قم کمک کرد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  سایت خبری کمیته امداد،معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم از کمک ۳۵۰ میلیون تومانی خیر قمی به بیماران نیازمند پوشینه برای مدت یک سال خبر داد.
اکبر رشیدی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی جامعه هدف کمیته امداد ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است گفت: کمیته امداد علاوه بر ارائه خدمات درمانی به خانوارهای تحت حمایت، مددجویان ناتوان و دارای بیماری‌های خاص را که زمین‌گیر یا ازکارافتاده باشند به‌طور خاص حمایت می‌کند.
وی بابیان اینکه کمیته امداد در قالب طرح شفا برای رفع نیازهای درمانی و بهداشتی خانوارهای تحت حمایت اقدام می‌کند بیان کرد: تأمین امکانات درمانی و بهداشتی بیماران دارای بیماری خاص و نیازمند پوشینه هزینه‌های بسیار زیادی در بردارد و این نهاد می‌تواند تنها بخشی از نیازهای ضروری این بیماران را رفع کند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم با اعلام این خبر که یک خیر قمی ۳۵۰ میلیون تومان وجه نقد به کمیته امداد پرداخت کرد گفت: این فرد نیکوکار که خواست نامش برده نشود اعلام کرد، وجه اهدایی وی باید برای تأمین پوشینه بیماران نیازمند ناتوان و ازکارافتاده هزینه شود.
رشیدی از خیران خواست همان‌طور که کمیته امداد را در ساخت مسکن نیازمندان، تأمین جهیزیه دختران تحت حمایت و تحصیل دانش آموزان و دانشجویان محروم یاری می‌کنند، این نهاد را برای رسیدگی و کمک بهتر و بیشتر به مددجویان بیمار به‌ویژه بیماران دارای بیماری خاص و ازکارافتاده کمک کنند.
وی افزود: مردم نیکوکار و خیرانی که می‌خواهند کمیته امداد را برای تأمین هزینه‌های درمانی و بهداشتی مددجویان تحت حمایت یاری کنند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره‌حساب ۱۳۲۲۶۲۳۵۲۷ بانک ملت با کد شناسه ۶۶۶۶۶۸۱ با عنوان طرح شفا و یا به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۶۳۹۸ بانک ملت واریز نمایند.