کلیه خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم غیرحضوری شد

ریس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از ارائه کلیه خدمات این سازمان  تا اطلاع ثانوی فقط به صورت غیرحضوری  خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،مهندس امین مقومی  اظهار داشت : تا اطلاع ثانوی به منظور کاهش حجم مراجعات مردمی و ترددهای شهری و در راستای جلوگیری از اشاعه ویروس کرونا در شرایط […]

ریس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از ارائه کلیه خدمات این سازمان  تا اطلاع ثانوی فقط به صورت غیرحضوری  خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،مهندس امین مقومی  اظهار داشت : تا اطلاع ثانوی به منظور کاهش حجم مراجعات مردمی و ترددهای شهری و در راستای جلوگیری از اشاعه ویروس کرونا در شرایط فعلی استان ، خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای تسهیل هر چه بهتر دریافت خدمات مهندسی از سوی متقاضیان ، به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

به گفته وی شهروندان  در این شیوه نیازی به مراجعه حضوری ندارند و از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰ تنها با ارسال کلمه “خدمات” به سامانه ۳۰۰۰۲۵۶۲ می توانند در نوبت رسیدگی به کار خود قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد: نام کاربری و رمز عبور به همراه آدرس اینترنتی سامانه برای متقاضی به صورت پیامک ارسال می شود که در این مرحله فرد می بایست  با ورود به سامانه، درخواست خود را ثبت کند.

مقومی افزود: در این مرحله درخواست به واحد مربوطه ارسال می شود و پس از بررسی در صورت نیاز به مدارک لازم ، با متقاضی جهت بارگذاری در همان سامانه تماس گرفته می شود.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بیان داشت: مراجعان در صورتی که از طریق پیامک موفق به دریافت نام کاربری و رمز عبور نشدید با شماره ۳۲۹۱۹۲۸۴ الی ۶ داخلی ۲۰۰ واحد فناوری اطلاعات سازمان  تماس  بگیرند و ارسال نام کاربری و رمزعبور بر اساس اولویت زمان ثبت نام می باشد.

وی  همچنین در ادامه ابراز داشت: پیرو تصویب شورای اسلامی شهر قم بابت تاخیر در اجرای تعرفه عوارض و بهای خدمات سال آینده تا ۱۵ اردیبهشت سال ۹۹، به منظور کاهش میزان مراجعه در شرایط فعلی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، تعرفه خدمات مهندسی نیز تا ۱۵ اردیبهشت سال ۹۹ تغییری نخواهد داشت.