کلنگ احداث دبیرستان۱۲کلاسه ائمه اطهار درشهرستان نورآباد به زمین زده شد

ظهر روز پنجشنبه ۳۱مردادماه ۱۳۹۸ با حضور نمایندگان دفتر حضرت آیت الله شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی کلنگ دبیرستان ۱۲ کلاسه ائمه اطهار در زمینی به متراژ ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع درشهرستان نور آباد لرستان به زمین زده شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از  روابط عمومی دفتر آیت الله محمد […]

ظهر روز پنجشنبه ۳۱مردادماه ۱۳۹۸ با حضور نمایندگان دفتر حضرت آیت الله شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی کلنگ دبیرستان ۱۲ کلاسه ائمه اطهار در زمینی به متراژ ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع درشهرستان نور آباد لرستان به زمین زده شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از  روابط عمومی دفتر آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی، این مراسم با حضور نمایندگان دفتر آیت‌الله محمد جواد فاضل لنکرانی و مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ،مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان و مسئولان این شهرستان برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم گفت :این دبیرستان با اعتبار ۵میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان در زمینی به متراژ چهار هزارو ۲۰۰متر مربع احداث خواهد شد و هزینه آن از طرف دفتر آیت الله لنکرانی به این طرح اختصاص یافته است .
زینی وند مقدم در ادامه گفت: پس از حادثه سیل حدود ده هزار میلیاردتومان به زیرساخت‌های استان لرستان خسارت وارد شد ولی سیل مهربانی مردم کشور عزیزمان ایران ، نقش بسیار خوبی در بازسازی و رفع مشکلات داشت .
زینی وند مقدم در ادامه گفت: از طرف اداره کل آموزش و پرورش لرستان نامه‌ای به دفاتر علمای اعلام و مراجع تقلید ارسال شد که امروز از طرف دفتر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی نمایندگانی در لرستان و شهر نورآباد حضور یافته و کلنگ احداث آموزشگاه ۲۴کلاسه ائمه اطهار به زمین زده خواهد شد .
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم در سخنانی درخصوص اهمیت کار خیر گفت : نبی مکرم اسلام (ص) سه کار را جاودانه و دارای آثار ابدی دانسته است :
۱٫ بنایی که انسان می سازد و دیگران از آن استفاده می کنند
۲٫ کسی که فرزند صالح تربیت کند و اعمال این فرزند تاثیر گذار خواهد بود
۳٫ گسترش دانش
زینی وند مقدم تصریح کرد : مدرسه سازی یکی از بزرگ ترین کارهای عام المنفعه است که هم مبنای خیر است و هم موجب گسترش علم و دانش است و هم تربیت فرزند صالحی خواهد بود که ثواب فراوان دارد.