کلاهبرداری با بیعانه فروش گوشي تلفن همراه در سایت دیوار و شیپور

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در قم خبر داد و گفت: متهم با درج آگاهی فروش گوشي تلفن همراه در سایت دیوار و شیپور از همشهریان بیعانه دریافت و از این طریق کلاهبرداری می کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” اظهارداشت: در پی طرح […]

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در قم خبر داد و گفت: متهم با درج آگاهی فروش گوشي تلفن همراه در سایت دیوار و شیپور از همشهریان بیعانه دریافت و از این طریق کلاهبرداری می کرد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” اظهارداشت: در پی طرح چندین فقره شکایت مردمی در پلیس آگاهی استان مبنی بر پرداخت بیعانه به فروشنده یک دستگاه گوشی تلفن همراه در سایت های خرید و فروش و عدم دریافت گوشی، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: متهم با درج آگاهی فروش تلفن همراه در سایت های دیوار و شیپور از همشهریان بیعانه دریافت کرده و از این طریق کلاهبرداری می کرد که در ادامه طی بررسی های صورت گرفته نامبرده شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد

۴۵۳ هزار عدد مواد محترقه توقیف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۴۵۳ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه در نتیجه توقیف و بازرسی ۲ دستگاه خودرو اپتیما و پژو ۴۰۵ در جاده قدیم”قم-تهران” خبر داد.
سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهار داشت: در تعامل اطلاعاتی با فرماندهی مرزبانی استان گیلان مشخص شد، یک دستگاه اپتیما و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله قاچاق مواد محترقه هستند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قم قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه مأموران با شناسایی مسیر تردد خودروها و هماهنگی با مقام قضائی استان به محور مواصلاتی جاده قدیم “قم-تهران” اعزام شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: سپس با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودروهای پژو و اپتیما شناسایی و پس از طی مسافتی علی رغم هشدارهای مکرر پلیس، متهمان قصد فرار داشته که مأموران با تیراندازی به سوی لاستیک خودروها هر ۲ خودرو را متوقف کردند.
سرهنگ اسماعیلی گفت: طی بازرسی انجام شده از خودرو اپتیما، ۴۵۳ هزار و ۶۰۰ عدد ترقه در قالب ۸۷۰ بکس و از خودرو پژو ۴۰۵ نیز ۳ هزار و ۴۳۰ بسته تنباکو در قالب ۲۷۵ بکس و ۱۷ نیم بکس کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این رابطه، تصریح کرد: در نهایت خودروها به پارکینگ منتقل و متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.