کشف ۳۳ کیلوگرم تریاک از کامیون حامل بار پیاز

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف ۳۳ کیلوگرم تریاک در قم، از دستگيري يک متهم در این رابطه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي تمرکز اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر […]

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف ۳۳ کیلوگرم تریاک در قم، از دستگيري يک متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي تمرکز اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روي عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر مشخص شد فردي قصد دارد مقدار قابل توجهي تریاک را با يک دستگاه خودرو کامیون از کرمان به قم منتقل کند،بنابراین پی گیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز که سرانجام شناسايي، توقيف و متهم نیز دستگير شد.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: طی بازرسي از کامیون حامل بار پیاز، ۳۳ کيلو و ۴۵۰گرم مواد افیونی از نوع ترياک در قالب ۱۹ بسته کشف و متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که یکی از اولویت های اصلی پلیس قم بحث مبارزه با قاچاق مواد مخدر است، بیان داشت: شهروندان می توانند گزارشات خود را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس استان قرار دهند.