کشف ۳کيلوگرم مواد روانگردان شیشه و دستگیری دلال ارز در قم

فرمانده انتظامي استان از کشف ۳کيلوگرم مواد روانگردان شیشه در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پایگاه ششم فرماندهی انتظامی “تهران بزرگ” مشخص شد فردي قصد دارد مقدار قابل توجهي مواد روانگردان […]

فرمانده انتظامي استان از کشف ۳کيلوگرم مواد روانگردان شیشه در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پایگاه ششم فرماندهی انتظامی “تهران بزرگ” مشخص شد فردي قصد دارد مقدار قابل توجهي مواد روانگردان شیشه را با یک دستگاه پراید از استان تهران به قم منتقل کند که با اعلام موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اين پليس قرار گرفت.

به گفته وي ضمن هماهنگی قضائی انجام شده، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محل های مورد نظر اعزام و با شناسایی و توقیف خودرو مذکور متهم و همدستش را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: با انتقال پراید به یگان طی بازرسی صورت گرفته ۳ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه کشف شد.

سردار آقاخانی گفت: سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل شده براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.

////////////////////////////

 

دستگیری دلال ارز در قم

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک دلال ارز در قم خبر داد و گفت: از متهم دستگیر شده ۱۱ هزار و ۷۰۰ دلار آمریکا و ۹۰ هزار دينار عراق کشف شد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به طرح برخورد قانوني با دلالان ارز در قم، اظهارداشت: در اين راستا، عمليات مبارزه با اخلالگران ارزی پس از انجام اقدامات پليسي توسط کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی استان قم اجرايي شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصريح كرد: در نتیجه این عملیات، مالک یک مغازه انگشتر فروشی در هسته مرکزی شهر که ارز خرید و فروش می کرد شناسایی و دستگير شد.

سردار آقاخانی اضافه کرد: طی بازرسي از مغازه مذکور، ۱۱ هزار و ۷۰۰ دلار آمریکا و ۹۰ هزار دينار عراق به ارزش حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم در خاتمه به همشهریان توصیه کرد: ارزهای مورد نیاز خود را از بانک های عامل و صرافی های معتبر تهیه کرده و در صورت مواجهه با دلالان ارز، بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.