کشف ۱۹۶ دستگاه ماینراستخراج ارز دیجیتال قاچاق در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۹۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم و دستگیری ۴ نفر در این رابطه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح برخورد با مکان هایی که مبادرت به استفاده از دستگاه های بیت کوین می […]

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۹۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم و دستگیری ۴ نفر در این رابطه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح برخورد با مکان هایی که مبادرت به استفاده از دستگاه های بیت کوین می کنند، محل هایی همچون کارخانه نوشابه، دامداری، انبار و مرغداری را شناسایی و موضوع در دستور کار آن ها قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی استان به محل های مورد نظر اعزام و در بازرسی های صورت گرفته، از کارخانه نوشابه۱۴۹ دستگاه، از دامداری یک دستگاه و از انبار و مرغداری ۱۱ و ۳۵ دستگاه، در مجموع ۱۹۶ ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) قاچاق کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این دستگاه ها را بیش از ۴ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: در نهایت ۴ نفر در این رابطه دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند

کشف ۴۵ راس دام قاچاق در قم
جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۴۵ راس دام قاچاق در این استان خبر داد.
سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهار داشت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مأموران یگان تکاوری استان در محور “قم-تهران” یک دستگاه خودرو نیمه سنگین فوتون حامل احشام را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه پس از بررسی ماموران مشخص شد خودرو فاقد مجوز حمل دام است، گفت: در بازرسی از خودرو توقیفی ۴۵ راس گوسفند قاچاق کشف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه متهم قصد انتقال احشام قاچاق به استان همجوار قم را داشت، گفت: کارشناسان ارزش دام های قاچاق کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.
سرهنگ اسماعیلی تصریح کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند