کشف ۱۲۷ کیلو مواد مخدر در یک عملیات مشترک استان های قم و فارس

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۲۷ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های قم و فارس خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “سید محمود میرفیضی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص […]

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۲۷ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های قم و فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “سید محمود میرفیضی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد محموله ای از مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه کامیون از یک استان جنوبی به استان فارس حمل کند، بنابراین موضوع طی تعامل با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، در دستور کار پلیس استان های قم و کرمان قرار گرفت.

وی گفت: سپس طی هماهنگی با مقام قضائی، ماموران به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با اقدامات پلیسی و کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: در ادامه طی بازرسی از کامیون۷۷  کیلوگرم حشیش و ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف و متهم دستگیر شد.

سردار میرفیضی گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

/////////////////////////

دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیونی در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیون ریالی در قم خبر داد.

سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی شکایت فردی در پلیس آگاهی استان قم مبنی بر کلاهبرداری ۲۰۰ میلیون ریالی موضوع در دستور کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: فردی با مراجعه به شاکی و ادعاي اينکه از آشنايان داماد وی بوده و قصد پرداخت بدهي خود را دارد، تقاضاي کارت عابربانک کرده تا وجه موصوف را واريز کند، شاکي نيز به متهم اعتماد و کارت عابربانک و رمز خود را در اختيار آن قرار مي دهد، متهم نيز بلافاصله به مغازه طلا فروشي مراجعه و اقدام به خريد مبلغ ۲۰۰ ميليون ریال طلا و تخليه کارت عابر بانک شاکي مي کند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی کلاهبردار حرفه ای داراي ۵ فقره سابقه کيفري شناسايي و دستگیر شد.

سرهنگ قهرمانپور تصریح کرد: متهم طی تحقيقات صورت گرفته صراحتاً‌ به بزه انتسابي اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان و سرانجام روانه زندان شد.