کشف نوت بوک و تجهيزات رايانه ميلياردی در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف نوت بوک و تجهيزات رايانه اي به ارزش ۱۶ ميليارد و ۳۵۰ ميليون ریال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “سید محمود میرفیضی” اظهار داشت:عوامل گشت يگان امداد این فرماندهی حين کنترل خودروهاي عبوري در یکی از محورهای مواصلاتی استان، به يک دستگاه خودروي سواری […]

فرمانده انتظامی استان قم از کشف نوت بوک و تجهيزات رايانه اي به ارزش ۱۶ ميليارد و ۳۵۰ ميليون ریال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “سید محمود میرفیضی” اظهار داشت:عوامل گشت يگان امداد این فرماندهی حين کنترل خودروهاي عبوري در یکی از محورهای مواصلاتی استان، به يک دستگاه خودروي سواری پژو به اتهام حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف می کنند.
وی افزود:در بازرسی از خودرو توقیفی یک هزار و ۲۱۴ قطعه انواع  نوت بوک وتجهيزات رايانه اي خارجی کشف شد.
فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: با توجه به اینکه راننده نتوانست اسناد قانوني حمل کالا را ارائه دهد،محموله به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل و متهم به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی و قرار قانونی مناسب صادر شد.
سردار میرفیضی ارزش کالای مکشوفه را برابر نظر کارشناسان کمرک استان ۱۶ ميليارد و ۳۵۰ ميليون ریال اعلام کرد

دهه فجر یادآور پیروزی مستضعفان بر مستکبران جهان است
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: دهه فجر یادآور پیروزی حق بر باطل و پیروزی مستضعفان بر مستکبران است.
حجت الاسلام والمسلمین “هادی پور میرزایی” طی سخنانی در آئین غبارروبی مزار مطهر شهداء همزمان با گرامیداشت چهل و دومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در یوم الله دهه فجر، اظهارداشت: دهه فجر یادآور مجاهدت ها، ایثار و فداکاری مجاهدان و مبارزان انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه این جلسه همه ساله در جوار مزار مطهر شهدا برای تجدید و میثاق و عهد و پیمان با آرمان های شهدا برگزار می شود، گفت: این انقلاب با این عظمت که چهل و دومین سالگرد آن را جشن می گیریم به برکت خون پاک شهدا که جان خود را تقدیم کردند.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان در خصوص حرکت انقلاب اسلامی به روایتی از امام کاظم (ع) اشاره کرد و افزود: امام معصوم(ع) فرمودند” مردی از شهر قم برمی خیزد و مردم را دعوت به حق می کند”، اولیای الهی، انبیا الهی و رهبران الهی، که در راه دین خدا حرکت می کردند دعوت شان به سوی حق بود.
وی تصریح کرد: امام از سال ۴۲ وقتی قیام خود را آغاز کردند سخنشان حق بود، می فرمودند “ما مسلمانیم و پیرو اسلام ناب هستیم، ملت ما یک ملت فهیمی است نباید در این کشوری که متعلق به تمام آحاد مسلمان هست یک عنصر و شخصی مثل شاه که مورد حمایت اجانب است به عنوان فردی زورگو و قلدر حاکم باشد، باید مردم در سرنوشت خودشان شرکت کنند”.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: شهدایی در دهه ۴۰ تقدیم نظام کردیم، امام باور داشت، معتقد و مخلص بود و خدا هم کمک کرد و انقلاب سال ۵۷ به ثمر نشست.
وی با بیان اینکه دهه فجر یادآور پیروزی حق بر باطل و پیروزی مستضعفان بر مستکبران است، گفت: یکی از کارهای بزرگ امام احیای اسلام بود، امام عظیم الشان به عنوان فقیه و مرجع تقلید در طول تاریخ سراغ نداریم یک مجتهد و فقیه که تربیت یافته مکتب اهل بیت(ع) باشد بتواند هم هدایت زبانی و هم هدایت باطنی یعنی نفوذ کلام داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پور میرزایی اضافه کرد: امام اسلام حقیقی را در عصر و زمانی که افکار جهان را افکار مادی فرا گرفته بود نشان داد و مردم نظام پادشاهی را دور انداخته و حکومت دینی و جمهوری اسلامی را برگزیدند و این هنر امام بود.
وی با اشاره به اینکه جنگ ۸ ساله به خاطر این بر کشور تحمیل شد چون امام حرف خدا را زده بود، افزود: یکی از اندیشه های امام حمایت از محرومین بود که در هیچ انقلابی در دنیا چنین بینشی وجود نداشت امام بنیاد مستضعفان را در قالب یک نهاد تشکیل داد، کمیته انقلاب اسلامی را تشکیل داد که به فکر مستضعفین و محرومین باشد و بنیاد مسکن و جهاد سازندگی را تشکیل داد.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: امام این درس را به ما آموخت که در مقابل زورگویان عالم بایستید سخنش و حرفش این بود که “آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و شیطان بزرگ است” و این تعبیر درستی در مورد آمریکاست و ما امروز مشاهده می کنیم.
وی افزود: درس ما می توانیم را امام به ما داد، عزیزان فرهیخته و نخبه گام های علمی خوبی برداشتند و امروز دنیا شگفت زده شده است و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هم فرمودند “بنده تا زنده هستم از نخبگان حمایت خواهم کرد”.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: امروز پلیس مصمم است فرمایشات رهبری(مدظله العالی) را در تحقق امنیت پایدار و نظم عمومی جامعه تحقق بخشیده و این یکی از افتخارات نیروی انتظامی است.