کشف محموله ۳۰ میلیاردی قاچاق لوازم آرایشی در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف یک محموله ۳۰ میلیارد ریالی قاچاق لوازم آرایشی در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار “سید محمود میرفیضی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: مأموران کلانتری ۲۲ پردیسان حين گشت زني در حوزه استحفاظي این کلانتری، يک دستگاه نيسان را به […]

فرمانده انتظامی استان قم از کشف یک محموله ۳۰ میلیارد ریالی قاچاق لوازم آرایشی در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار “سید محمود میرفیضی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: مأموران کلانتری ۲۲ پردیسان حين گشت زني در حوزه استحفاظي این کلانتری، يک دستگاه نيسان را به ظن حمل قاچاق متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: پس از بررسی اولیه مشخص شد خودرو حامل لوازم آرایشی است اما به دلیل عدم ارائه مدارک لازم و مجوز وزارت بهداشت و غذا و دارو از سوی راننده، خودرو توقیف شد.

سردار میرفیضی تصریح کرد: در ادامه پس از بازرسی از نیسان ۱۴ هزار و ۲۸۰ عدد انواع کرم هاي آرايشي و بهداشتي با مارک هاي مختلف خارجی در قالب ۹۲ کارتن بسته بندي کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کالای کشف شده قاچاق را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

سردار میرفیضی گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

//////////////////

کشف حدود ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف حدود ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در قم خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار “سید محمود میرفیضی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد افیونی قصد دارد محموله مواد مخدر را در قالب پوشش تره بار با یک دستگاه خودرو کامیونت از یکی از استان های جنوبی با عبور از محور مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی استان قم بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: خودرو حامل بار گوجه فرنگی بود که برای بازرسی ازآن به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل و طی بازرسی از آن ۹۹ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در قالب ۱۰۰بطری یک کیلویی کشف شد.

سردار میرفیضی تصریح کرد: در نهایت ۲ نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی استان تحویل شدند.