کشف بیش از ۱۰۰ کیلو گرم تریاک توسط پلیس قم

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک، از دستگيري یک متهم در این رابطه خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، در تمرکز اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان “خراسان رضوی” بر روي عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد […]

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک، از دستگيري یک متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، در تمرکز اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان “خراسان رضوی” بر روي عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر مشخص شد یک قاچاقچی قصد دارد مقدار قابل توجهي تریاک را با يک سواری “پژو ۴۰۵″، از استان های جنوبی با عبور از محور مواصلاتی قم به استان های شمالی منتقل کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران  پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز که سرانجام شناسايي، توقيف و متهم مربوطه دستگير شد.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: در بازرسي از خودروی موصوف،  ۱۰۰ کيلو و ۵۰۰ گرم مواد افیونی از نوع ترياک در قالب ۱۹۰ بطري پلاستيکي کشف و متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان هشدار داد: موادمخدر آنچنان آرام و بي صدا بر جسم و روان مصرف كننده مستولي مي شود كه هيچ معتادي آغاز اعتياد خود را به ياد نمي آورد.

سردار آقاخانی تاکید کرد: اعتياد سبب تباهي ميليون ها مغز فعال مي شود كه سرمايه هاي آينده جامعه بشري بشمارمي روند.