پیشگیری از وقوع قتل عمد در قم با حضور به موقع پلیس

جانشین فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد: با حضور به موقع پلیس قم در صحنه درگیری، از وقوع چند فقره قتل عمد پیشگیری شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ” صیاد درویشی” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت: در پی اطلاع از آزادی یکی از اراذل و اوباش سابقه دار از زندان و […]

جانشین فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد: با حضور به موقع پلیس قم در صحنه درگیری، از وقوع چند فقره قتل عمد پیشگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ” صیاد درویشی” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت: در پی اطلاع از آزادی یکی از اراذل و اوباش سابقه دار از زندان و درگیری وی با دو نفر از اراذل و اوباش دیگر که قبلا سابقه نزاع با یکدیگر را داشتند و احتمال انتقام گیری آن ها از یکدیگر، اکیپی از ماموران زبده بدون فوت وقت در محل درگیری حضور یافتند.

وی افزود: طرفین نزاع با مشاهده پلیس از محل متواری شدند اما در تحقیقات پلیس مشخص شد ، آنها با استفاده از سلاح سرد و به قصد کشتن یکدیگر اقدام به ضرب و جرح همدیگر کرده و موجب رعب و وحشت اهالی محل و رهگذران شده اند.

سرهنگ درویشی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم اصلی وصیت نامه ای را تنظیم و تحویل خانواده خود داده و در آن قید کرده است که قطعاً آن ۲ نفر طرف دعوا را کشته و از استان فرار خواهد کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: برای پیشگیری از وقوع قتل، پرونده با جدیت دنبال و با تلاش مضاعف همکاران من، متهم اصلی در تهران شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ درویشی به همه افراد جامعه توصیه کرد به منظور ایجاد امنیت پایدار ، پیشگیری از وقوع جرم و تثبیت و افزایش احساس امنیت در شهروندان ،هرگونه اخبار و اطلاعات پیرامون اعمال مجرمانه به خصوص جرائم خشن را به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که پلیس نیز با اقتدار به وظیفه ذاتی،قانونی و شرعی خود عمل و برخورد مقتضی را انجام خواهد داد.