پیام آیت الله محمدجوادفاضل لنکرانی به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

آیت الله محمدجوادفاضل لنکرانی به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت دادند . به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،آیت الله محمدجوادفاضل لنکرانی به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت دادند که در این پیام آمده: بسم الله الرحمن الرحیمانا لله و انا الیه راجعونخبر بسیار ناگوار و غیر مترقبه ارتحال آیت […]

آیت الله محمدجوادفاضل لنکرانی به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت دادند .

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،آیت الله محمدجوادفاضل لنکرانی به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت دادند که در این پیام آمده:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر بسیار ناگوار و غیر مترقبه ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب تاثر و تاسف شدید گردید . ایشان از شخصیت های کم نظیری بود که عمر شریف خویش را صرف مبارزه با طاغوت و استکبار و احیاء اسلام ناب محمدی و تشکیل حکومت اسلامی نمود . سیاست و جهاد را از اسلام و آموزه های قرآن و مکتب اهل بیت علیهم السلام به خوبی آموخت و در سر تا سر زندگی خود ‍پیاده نمود . همواره با امام بزرگوار در همه مراحل حضور داشت و از معتمد ترین افراد در نزد آن مرد بزرگ بود .حضور هاشمی در در صحنه های مختلف خصوصا در دفاع مقدس موجب دلگرمی امام راحل بود. ایشان بعد از ارتحال امام ، نقش اول و اساسی در انتخاب رهبری معظم انقلاب را در خبرگان داشت و با افکار و اندیشه های بلند خود به دنبال استمرار ، تحکیم و صدور انقلاب بود . اعتقاد راسخ به ولایت فقیه و حمایت های واقعی و اساسی ایشان از رهبری از ویژگی های آن مرد بزرگ بود . اعنتاء به مبانی محکم امام خمینی در انقلاب در دو جهت اسلامیت و جمهوریت ، توجه عمیق به مردم و ارزش ملت از دیگر خصوصیات این شخصیت انقلابی بود .
ارتحال ایشان را به همه ملت ایران ، رهبری معظم ، همه دلسوزان و دلدادگان انقلاب و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم . از خداوند رحمت واسعه و علو درجات برای ایشان مسئلت دارم .
محمد جواد فاضل لنکرانی ۱۹/۱۰/۱۳۹۵