پلیس،کیف حاوی ۳۰ میلیون ریال را به صاحبش بازگرداند

فرمانده انتظامی استان قم گفت: ۲ تن از مأموران پلیس، کیف دستی حاوی ۳۰ میلیون ریال که حین انجام وظیفه پیدا کرده بودند به صاحبش تحویل دادند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، یکی از عوامل افزایش احساس رضایتمندی و اعتماد مردم به […]

فرمانده انتظامی استان قم گفت: ۲ تن از مأموران پلیس، کیف دستی حاوی ۳۰ میلیون ریال که حین انجام وظیفه پیدا کرده بودند به صاحبش تحویل دادند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، یکی از عوامل افزایش احساس رضایتمندی و اعتماد مردم به نیروی انتظامی را صحت عمل کارکنان این نیرو دانست و اظهارداشت: ۲ تن از مأموران کلانتری ۱۳ حین گشت زنی، يک عدد کيف دستي بلاصاحب حاوي کارت عابر بانک به همراه رمز آن و یک عدد گوشي تلفن همراه به ارزش ۲۰ ميليون ريال را مشاهده می کنند.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه صاحب کیف شناسایی و نامبرده در مواجهه با مأموران ضمن قدردانی اذعان داشت، کارت عابر بانک وی حاوی ۳۰میلیون ریال بوده است.

سردار آقاخانی گفت: همشهريان مي توانند هرگونه انتقاد، شكايت، پيشنهاد و يا تقدير و تشكر از كاركنان نيروي انتظامي را با سامانه ۱۹۷ در ميان بگذارند.

 

//////////////////////////////

دستگيري جيب بر حرفه اي با ۵ فقره سابقه کيفري اعتياد و سرقت در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری یک جیب بر حرفه ای و کشف ۵ فقره سرقت در قم خبر داد.

سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت جيب بري در قم، با اعلام موضوع به واحدهای گشت انتظامی موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه مأموران فرماندهي انتظامي معصوميه موفق به شناسایی و دستگیری متهم به همراه اموال مکشوفه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد: نامبرده پس از انتقال به یگان طی تحقیقات صورت گرفته به سرقت هاي متعدد جيب بري از زائران و همشهریان اعتراف کرد.

سرهنگ جعفریان به ۵ فقره سابقه کيفري اعتياد و سرقت متهم، گفت: در نهایت نامبرده به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.