پلمپ واحدهاي فروشنده مواد محترقه تا پايان تعطيلات نوروز

رئيس اداره نظارت بر اماکن عمومي استان گفت: واحدهاي فروشنده مواد محترقه حداقل تا پايان تعطيلات نوروز ۹۶ پلمپ خواهند شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرگرد “محمد رضا فرح بخش” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: بر اساس برنامه هاي ابلاغي از ناجا، اداره اماکن استان دو بعد پيشگيري […]

رئيس اداره نظارت بر اماکن عمومي استان گفت: واحدهاي فروشنده مواد محترقه حداقل تا پايان تعطيلات نوروز ۹۶ پلمپ خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرگرد “محمد رضا فرح بخش” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: بر اساس برنامه هاي ابلاغي از ناجا، اداره اماکن استان دو بعد پيشگيري و برخورد با فروشندگان مواد محترقه و آتش زا را در دستور کار خود قرار داده است.

وي در ادامه با اشاره به برگزاري جلسات با مجامع امور صنفي اظهارداشت: امسال به رسم سال هاي گذشته ضمن دعوت از اتحاديه و مديران مجامع صنفي و برگزاري جلسات، به واحدهايي که سال هاي قبل فروشنده مواد محترقه بوده اند تذکرات لازم داده شده است.

فرح بخش تصريح کرد: واحدهاي صنفي که در اين زمينه و با اين اقدام خود باعث سلب آسايش از هموطنان شوند، حداقل تا پايان تعطيلات نوروز ۹۶ پلمپ خواهند شد.

به گفته رئيس اداره نظارت بر اماکن عمومي استان قنادي ها نيز از اين حيث مستثني نبوده و با توجيه اينکه مواد محترقه را در رابطه با جشن ها و مراسمات به فروش مي رسانند، برابر قانون با واحدهاي متخلف برخورد مي شود.