پریدن برق از سرمتعرضان باانهدام باند سارقان

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند ۴ نفره سارقان حرفه ای کابل برق در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” احمد کرمی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد کابل برق از کارخانه ها، کارگاه ها و دکل […]

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند ۴ نفره سارقان حرفه ای کابل برق در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” احمد کرمی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد کابل برق از کارخانه ها، کارگاه ها و دکل هاي مخابراتی در سطح استان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یک سری اقدامات پلیسی مشخص شد یک باند ۴ نفره به سرکردگي سارق سابقه دار حرفه اي به نام (م- الف )معروف به چي توز اقدام به اين قبيل از سرقت ها می کند که با هماهنگی مقام قضائي ، مخفيگاه وی و همدستانش شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگیر شدند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: در بازرسي از منازل متهمان مقادیری کابل برق و ابزار و آلات ارتکاب جرم مربوطه کشف شد.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: متهمان به دادسرا اعزام که در نهایت با صدور قرار قانوني مناسب روانه زندان شدند.

نقش شورای معتمد پلیس در کاهش آسیب های اجتماعی بی نظیر است

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: بخش عمده اي از جرايم در استان قم مربوط به جرايم خرد است، بنابراين شوراي معتمد پليس مي تواند نقش بی نظیری در حوزه امنيت، اجتماعی کردن فضای جرم و پیشگیری از وقوع جرایم ايفا کند.

سرهنگ” صیاد درویشی” در جلسه شورای معتمد پلیس، اظهار داشت: محور اصلی شورای معتمد پلیس، امنیت است، متغیرهای رفاه ، آسایش، اصلاح محیط فیزیکی ، اجتماعی و مشارکت مردم همگی در مقوله امنیت تاثیر گذار هستند.

وی افزود: در بحث امنیت سازمان پلیس و سیستم قضائی مسئولیت مستقیم دارند، در حالی که انتظارات افکار عمومی معمولاً متوجه پلیس است.

سرهنگ درویشی ادامه داد:  هدف از تشکیل شورای معتمد پلیس، این است که از ظرفیت خود مردم استفاده کنیم، همان گونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مکرر فرموده اند که هر کجا کاری به مردم سپرده شده نتایج بهتری حاصل شده است.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم بر لزوم افزايش دوربين هاي کنترل هوشمند شهری تاکيد و آن را در ارتقاء امنيت و نظم انضباط عمومی جامعه مهم ارزيابي کرد .

سرهنگ درویشی با اشاره به اهميت اين شورا در پیشگیری از جرم، تصريح کرد: بخش عمده اي از جرايم در استان قم مربوط به جرايم خرد است، بنابراين شوراي معتمد پليس مي تواند نقش بی نظیری در حوزه امنيت، اجتماعی کردن فضای جرم و پیشگیری از وقوع جرایم ايفا کند.