پرداخت ودیعه و اجاره مسکن به دو هزار و ۸۳۵ خانوار تحت حمایت

طی هشت ماهه نخست امسال ۱۷۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن به دو هزار و ۸۳۵ خانوار مستأجر تحت حمایت پرداخت شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از کمیته امداد، محمد ابراهیم نعیمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم با اشاره به افزایش ودیعه […]

طی هشت ماهه نخست امسال ۱۷۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن به دو هزار و ۸۳۵ خانوار مستأجر تحت حمایت پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از کمیته امداد، محمد ابراهیم نعیمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم با اشاره به افزایش ودیعه و اجاره مسکن در استان قم گفت: در هشت ماهه نخست امسال دو هزار و ۸۳۵ خانوار تحت حمایت قمی از ودیعه و اجاره مسکن این نهاد بهره مند شدند.
وی با بیان اینکه از این تعداد هزار و ۷۹ خانوار ودیعه مسکن دریافت کرده اند گفت: ودیعه پرداختی به خانواده های نیازمند ۱۶۳ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال است.
نعیمی افزود: تسهیلات پرداختی برای تأمین ودیعه مسکن مددجویان مستأجر و نیازمند توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک مهر ایران تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.
وی همچنین از پرداخت ۱۰ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه اجاره مسکن به هزار و ۷۶۵ خانوار مستأجر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه طی چند سال گذشته قیمت اجاره مسکن افزایش چشمگیری داشته است، از خیران تقاضا داریم کمیته امداد را برای رسیدگی به مستأجران نیازمند یاری کند.