پازل همدلی پویشی به وسعت ایران،من هم می پیوندم

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان قم بااشاره به آغاز پویش پازل‌ همدلی بصورت سراسری درکشور ازعموم مردم نوع دوست دعوت کرد به این پویش بپوندند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،احمد حیدری ضمن اعلام این خبر افزود: این پویش با هدف تهیه بسته های آموزشی برای کودکان خانواده های تحت پوشش بهزیستی راه‌اندازی شده است. […]

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان قم بااشاره به آغاز پویش پازل‌ همدلی بصورت سراسری درکشور ازعموم مردم نوع دوست دعوت کرد به این پویش بپوندند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،احمد حیدری ضمن اعلام این خبر افزود: این پویش با هدف تهیه بسته های آموزشی برای کودکان خانواده های تحت پوشش بهزیستی راه‌اندازی شده است.
حیدری با اشاره به راه‌اندازی بزرگترین پازل همدلی در دنیا با همکاری تمام مردم کشور افزود: پازل اصلی پویش مذکور دارای یک میلیون قطعه می‌باشد که برای هر استان هزار قطعه با طرح نقشه همان استان تهیه شده است که بصورت نمادین تکمیل خواهد شد و در نهایت به تکمیل پازل ایران عزیزمان خواهد انجامید.
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم خاطرنشان کرد هر قطعه پازل به ارزش ۱۰۰ هزار ریال است و هر فرد می‌تواند با خرید دستکم یک قطعه از آن در این پویش مردمی مشارکت نماید و مبالغ حاصله از این پویش مردمی با همکاری اتحادیه صنف لوازم تحریر کشور صرف خرید یک میلیون بسته آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی در کشور خواهد شد.
وی ادامه داد: خیرین ونیکوکاران وعموم همشهریان محترم در قالب خیرجمعی می‌توانند برای خرید این قطعات از طریق سایت puzzlehamdeli.ir اقدام و پس از انتخاب نقشه استان نسبت به شرکت در این پویش و خرید قطعات پازل شرکت و در این امر خیر، بزرگ و ارزنده مشارکت کنند.

دیدار مدیر کل بهزیستی استان قم با ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی قم


دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم به منظور قدردانی از زحمات کادر پزشکی در بحران کرونا و افزایش همکاری دو مجموعه خصوصا در حوزه مشاوره پزشکی ژنتیک با ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم دیدار کرد.
دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم به منظور قدردانی از زحمات کادر پزشکی در بحران کرونا و افزایش همکاری دو مجموعه خصوصا در حوزه مشاوره پزشکی ژنتیک با ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم دیدار کرد.

در جریان این دیدار که دکتر پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم ، دکتر محمدی مسئول مرکزمشاوره ژنتیک و خانم دکترابراهیمی کارشناس مسئول پیشگیری ازمعلولیتها بهزیستی حضور داشتند مدیر کل بهزیستی قم با اهداء لوح تقدیری از طرف مدیریت و پرسنل بهزیستی قم از مجاهدتها و تلاشهای ارزنده ریاست دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی قم جهت خدمت به همشهریان تقدیر کردند.

مدیر کل بهزیستی قم ضمن ارائه گزارشی از خدمات متعدد و متنوع بهزیستی در حوزه های اجتماعی ، توانبخشی و پیشگیری و موفقیت بهزیستی با همکاری بخش بهداشت و درمان استان در عبور مناسب و کم خطر از موج اول و دوم کرونا و تامین سلامت سالمندان ، معلولین ، ایتام و کلیه مقیمان مراکز شبانه روزی بهزیستی خواستار مساعدت بیشتر دانشگاه علوم پزشکی در زمینه تامین واکسن آنفولانزا جهت مراکز شبانه روزی بهزیستی شدند.

در ادامه این دیدار دکتر محمدی مسئول مرکزمشاوره ژنتیک با ارائه گزارشی از وضعیت مراکز مشاوره پزشکی ژنتیک در استان قم و مشکلات این مراکز و ضرورت همکاری و هم افزایی بیشتر بهزیستی و دانشگاه در جهت چگونگی ارجاع مواردپرخطرو بهره مندی ازخدمات مراکز مشاوره ژنتیک و مشکل عدم پوشش بیمه ای آزمایشات ژنتیک نکاتی را اعلام داشتند .

در ادامه این دیدار دکتر قدیر ریاست دانشگاه علوم پزشکی ضمن تقدیر از خدمات بهزیستی قم در زمینه خدمات به جامعه هدف خود و عموم شهروندان محترم با اشاره اهمیت واکسناسیون سالمندان و افراد پرخطر مقیم مراکز بهزیستی نسبت به تامین واکسن آنفولانزای این مراکز قول مساعد دادند و در خصوص رفع مشکلات مراکز ژنتیک استان و حمایت بیمه ها از خدمات مراکز ژنتیک خواستار تشکیل جلسه ای با حضور مدیران بهزیستی و دانشگاه و سازمانهای بیمه ای شدند .