کل اخبار 4474 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : پنج شنبه - ۹ - فروردین - ۱۴۰۳
  • ساعت :

    ویژه برنامه شب‌های قدر از کدام شبکه رسانه ملی پخش می‌شود؟

    ویژه برنامه شب‌های قدر با مداحی میثم مطیعی، عباس حیدرزاده و مهدی سماواتی در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) از شبکه دو و شبکه استانی نور منعکس خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، ویژه برنامه شب‌های قدر حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با حضور سخنرانان و […]

    ویژه برنامه شب‌های قدر با مداحی میثم مطیعی، عباس حیدرزاده و مهدی سماواتی در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) از شبکه دو و شبکه استانی نور منعکس خواهد شد.

    به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، ویژه برنامه شب‌های قدر حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با حضور سخنرانان و مداحان مطرح کشور و همراه با پخش زنده از رسانه ملی برگزار می‌شود.

    برنامه شب ۱۹ ماه مبارک رمضان عبارت از قرائت دعای جوشن کبیر توسط میثم مطیعی و سخنرانی و مراسم احیا توسط حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی خواهد بود که از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه دنبال می‌شود.

    همچنین در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان دعای جوشن کبیر با صدای عباس حیدرزاده و مراسم سخنرانی و احیاء توسط آیت‌الله سید محمد سعیدی در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه خواهد بود.

    مراسم سومین شب احیا نیز با قرائت دعای جوشن کبیر توسط مهدی سماواتی و مراسم احیا و سخنرانی توسط حجت الاسلام والمسلمین میرباقری رأس ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهد شد.

    خاطرنشان می‌شود، ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) از شبکه دو و شبکه استانی قم از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه به صورت زنده منعکس خواهد شد.

    طی ۱۸ الی ۲۲ ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

    پخش زنده ویژه برنامه «تسبیح سحر» از حرم حضرت معصومه(س)

    حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) علاوه بر برنامه‌های دهه اول رمضان، در روزهای دهه دوم این ماه برنامه تسبیح سحر را از ۱۸ تا ۲۲ ماه مبارک رمضان دنبال خواهد کرد که این برنامه هر روز سه بامداد از شبکه استانی قم منعکس خواهد شد.

     برنامه‌های آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در دهه دوم ماه مبارک رمضان تشریح شد که از آن جمله می‌توان به برنامه ترتیل‌خوانی روزانه توسط قاریان ممتاز بین‌المللی از ساعت ۱۴:۳۰ و پخش از شبکه ۳ سیما و شبکه استانی قم اشاره کرد.

    همچنین پخش زنده ترتیل خوانی روزانه قرآن کریم توسط نوجوانان با عنوان «ترنم باران» هر روز ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح  از شبکه استانی قم و برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای از جمله برنامه‌های آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در دهه دوم رمضان خواهد بود.

    از دیگر برنامه‌های حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در دهه دوم رمضان سخنرانی و تفسیر سوره انبیاء توسط حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی هر روز ساعت ۱۱ و پخش از شبکه سه سیما و پخش زنده برنامه تفسیر حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه ۳ سیما و شبکه استانی قم در دهه دوم ماه مبارک رمضان است.

    برنامه ضیافت دوست با مداحی میثم مطیعی ساعت ۱ بامداد از شبکه ۳ سیما، برنامه تسبیح سحر از ۱۸ تا ۲۲ رمضان از ساعت سه بامداد از شبکه استانی قم؛ برنامه پگاه عاشقی از ۱۱ الی ۱۵ رمضان از ساعت ۳ بامداد با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین فرحزاد و مؤمنی و پخش از شبکه دو سیما از دیگر برنامه‌های آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در دهه دوم رمضان خواهد بود.

    مراسم شب‌ ۱۹ رمضان نیز از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه آغاز و با سخنرانی حجت لااسلام و المسلمین ناصر رفیعی و مداحی میثم مطیعی برگزار خواهد شد که به صورت زنده ازشبکه ۲ سیما و شبکه استانی نور پخش به سمع و بصر مخاطبان خواهد رسید.

    لازم به ذکر است، علاقه‌مندان برای شرکت پویش خانواده فاطمی در بخش‌های رزمایش همدلی، جزء خوانی خانوادگی، فرازهای آسمانی(نوجوان و جوان) و بچه های بهشت(کودک و خردسال) همراه با اهدای بسته‌های متبرک آستان مقدس می‌توانند عدد ۳ را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۲۲ ارسال کنند

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا