ورودبه شهرقم درقالب شهرهای مسافرپذیرحتی دروضعیت زردنیزممنوع است

اروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان قم گفت: ورود به شهر قم در قالب شهرهای مسافرپذیر حتی در وضعیت زرد نیز ممنوع است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم صبح […]

اروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان قم گفت: ورود به شهر قم در قالب شهرهای مسافرپذیر حتی در وضعیت زرد نیز ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم صبح روز دوشنبه ۲۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۹، در جلسه شورای اطلاع‌ رسانی استان قم که به ریاست دکتر بیژن سلیمان‌پور معاون سیاسی امنیتی استاندار در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد با تاکید بر مصوبات جدید ستاد ملی کرونا اظهار داشت : با توجه به مصوبات قبلی سفر به شهرهای نارنجی و قرمز که به طور کامل ممنوع بود، در مصوبه جدید سفر به تعدادی از استان‌های کشور من‌جمله قم به دلیل مسافر پذیر بودن حتی در شرایط زرد نیز ممنوع اعلام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: وضعیت استان قم تاکنون آبی است و تنها محدودیت موجود در استان، تردد از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد است اما عادی‌انگاری و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باعث خواهد شد به شرایط قبل برگردیم که در این صورت و در روزهای پایانی سال، محدودیت‌ها مجددا اعمال خواهد شد.

اروجی با تقدیر از شهرداری قم در راه‌اندازی پویش “هنوز تمام نشده” تاکید کرد: امیدواریم همه دستگاه‌های استان با الگوبرداری از این اقدام، برنامه‌هایی از این دست را در دستور کار خود قرار دهند.

همچنین در ادامه این جلسه مبین صالحی دبیر شورای استانی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در قم به ارائه گزارشی از آسیب‌های متعدد روانی که شیوع بیماری کووید۱۹ در جامعه منجر شده پرداخت.

جواد محرابی معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز با ارائه گزارشی از برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص کرونا، همچنین ایام‌الله دهه مبارکه فجر، مروری هم بر مصوبات جلسه قبل شورای اطلاع رسانی استان داشت.