والدین می توانندباارائه درخواست به مهدنسبت به فسخ قرارداد اقدام کنند

به دنبال تعطیلی ادامه دار مهدهای کودک بر اثر بیماری ویروسی کرونا، والدین می توانند نسبت به فسخ قرارداد رشد وتکامل همه جانبه کودک خود با مهدهای کودک اقدام نمایند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، به نقل از  روابط عمومی بهزیستی استان قم،مدیرکل بهزیستی استان قم باتوجه به شرایط پیش آمده به علت […]

به دنبال تعطیلی ادامه دار مهدهای کودک بر اثر بیماری ویروسی کرونا، والدین می توانند نسبت به فسخ قرارداد رشد وتکامل همه جانبه کودک خود با مهدهای کودک اقدام نمایند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، به نقل از  روابط عمومی بهزیستی استان قم،مدیرکل بهزیستی استان قم باتوجه به شرایط پیش آمده به علت شیوع بیماری کرونا و تعطیلی اجباری و ادامه دار مهدهای کودک پیرو سوالات متعدد والدین توضیحاتی ارائه کرد.
پهلوانی ضمن ابراز تاسف از شرایط پیش آمده و متضرر شدن مدیران مهدهای کودک از یک طرف با توجه به اجتناب ناپذیر بودن هزینه های پرسنلی و اجاره بها و… و همچنین وقفه در فرایند نگهداری ،رشد و تعالی نونهالان افزود :طبق ماده ۹ قرارداد، والدین محترم می توانند با ارائه درخواست کتبی به مهد نسبت به فسخ قرارداد فی مابین اقدام نمایند.
مدیرکل بهزیستی قم افزود در صورتی که مهدکودکی در اسفندماه حتی به مدت یک یا دوروز فعال بوده پرداخت شهریه اسفند و ماههای قبل الزامی است .
پهلوانی درخاتمه خاطرنشان کرد امیدواریم هم والدین محترم هم مدیران مهدهای کودک با رعایت اصل انصاف و توجه به شرایط پیش آمده نسبت به تعامل فی مابین اقدام نمایند.بی شک این شرایط بزودی به یاری خداوندمتعال و همکاری مردم استان برطرف خواهد شد و مهدهای کودک همچون روزهای گذشته مکانی برای رشدهمه جانبه نونهالان خواهند بود .
روابط عمومی بهزیستی استان قم