هوو همچنان می تازد،تریلی کشنده هوو در قم حادثه آفرید

رئیس پلیس راه استان قم از تصادف بین یک دستگاه تریلی کشنده هوو و وانت نیسان خبر داد و گفت: در پی این حادثه، راننده وانت نیسان در دم فوت و راننده کشنده هوو نیز مجروح شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” مختار پناهی” در تشریح […]

رئیس پلیس راه استان قم از تصادف بین یک دستگاه تریلی کشنده هوو و وانت نیسان خبر داد و گفت: در پی این حادثه، راننده وانت نیسان در دم فوت و راننده کشنده هوو نیز مجروح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” مختار پناهی” در تشریح این خبر اظهار داشت: شب گذشته برابر گزارش مرکز پیام مبنی بر تصادف بین یک دستگاه کشنده هوو و خودروی نیسان وانت در محور قدیم “قم- تهران” در کیلومتر ۵۲، بلافاصله ماموران پلیس راه استان برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم علت حادثه را برابر نظریه کارشناسان پلیس راه این استان بی موالاتی از سوی راننده کشنده هوو، عنوان کرد و افزود: در این حادثه دلخراش به دلیل تغییر مسیر ناگهانی و تجاوز به چپ راننده کشنده هوو با یک دستگاه خودروی وانت نیسان برخورد که در نتیجه منجر به آتش سوزی وانت نیسان شده و متاسفانه راننده وانت نیسان به دلیل شدت سوختگی در دم فوت و راننده کشنده هوو نیز مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ پناهی در پایان به رانندگان هشدار داد: سرعت غيرمجاز، سبقت در نقاط ممنوعه ، انحراف به چپ، رانندگي در حال خستگي و خواب آلودگي ، نقص سيستم روشنايي در شب و عدم رعايت حق تقدم و فاصله طولي ازجمله تخلفاتي هستند كه سلامتي راننده و همراهان را با خطر جدي مواجه مي سازند.

رئیس پلیس راه استان توصیه کرد:  از رانندگان عزیز درخواست داریم تا از رانندگي در نقاط ممنوعه و خلاف مسير حركت ديگر وسایل نقليه در محورهای يكطرفه جداً خودداری و از گردش به چپ و راست بصورت ناگهاني بپرهيزيد.

سرهنگ پناهی تاکید کرد: بيائيد با رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي،  از خلق حوادث، به درد آمدن دل ها و اشكبار شدن چشم ها پيشگيري كنيم.