همایش آشنایی با تکنولوژی نوین فیبرنوریFTTHدر قم برگزار شد

در این همایش که با حضور جمعی از مهندسین و کارشناسان سازمان نظام مهندسی و مخابرات قم برگزار شد ، شرکت کنندگان با مزایای استفاده از فیبر نوری در صنعت ساختمان آشنا شدند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،مهندس دیباجی قائم مقام مخابرات منطقه قم در این همایش ضمن تشریح عملکرد مخابرات ، استفاده […]

در این همایش که با حضور جمعی از مهندسین و کارشناسان سازمان نظام مهندسی و مخابرات قم برگزار شد ، شرکت کنندگان با مزایای استفاده از فیبر نوری در صنعت ساختمان آشنا شدند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،مهندس دیباجی قائم مقام مخابرات منطقه قم در این همایش ضمن تشریح عملکرد مخابرات ، استفاده از تکنولوژی نوین ارتباطی را لازمه توسعه و پیشرفت دانست و بر استفاده آن در صنعت ساختمان تاکید کرد.

وی با اشاره به بسترهای خوب ارتباطی در مخابرات قم ، آمادگی این شرکت را برای فراهم کردن سرویس جدید FTTH به متقاضیان اعلام کرد.

مهندس مقومی رئیس سازمان نظام مهندسی استان قم هم در این همایش استفاده از بسترهای نوین ارتباطی در ساختمان سازیهای جدید تاکید کرد.

در این همایش کارشناسان شرکت مخابرات ایران بصورت عملی استفاده از تکنولوژی تانوما (فیبر نوری) را در زندگی روزمره به نمایش گذاشتند ، همچنین در این همایش اعلام شد متقاضیان FTTH دز استان میتوانند با ۲۰۲۰ تماس بگیرند واز این سرویس جدید بهره مند شوند.

منبع :روابط عمومی مخابرات استان قم