هفته اول لیگ برتر به نام انتقال خون نام گذاری شد

همزمان با شروع لیگ برتر سازمان انتقال خون با حضور در میادین ورزشی از ورزشکاران اهدا کننده خون و سفیران ترویج فرهنگ اهدای خون قدردانی می کند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون دبیر کمپین خود مراقبتی ورزشکاران اهدا کننده مستمر خون از حضور فعال ورزشکاران در […]

همزمان با شروع لیگ برتر سازمان انتقال خون با حضور در میادین ورزشی از ورزشکاران اهدا کننده خون و سفیران ترویج فرهنگ اهدای خون قدردانی می کند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون دبیر کمپین خود مراقبتی ورزشکاران اهدا کننده مستمر خون از حضور فعال ورزشکاران در این پویش مردمی خبر داد.

دکتر مجید مختاری در این خصوص گفت: این هفته از مسابقات با سه شعار “با اهدای خون خود زندگی را به اشتراک بگذاریم “، “جوان آگاه ،اهدای خون مسئولانه،تامین خون سالم” و “ورزش، خود مراقبتی، اهدای خون مستمر” برگزار می گردد.

دکتر مختاری گفت:نمایش شعارهای انتقال خون از صفحات تصویری اطراف زمین و نصب بنر هایی از سازمان انتقال خون در ورزشگاه و دو پخش زنده مراسم تقدیر از ورزشکاران قبل از مسابقه های تیمهای استقلال- نفت و پرسپولیس-سایپا از شبکه های سیما از برنامه های پیش بینی شده در کمپین است.

این مراسم که در قم روز دوشنبه ساعت ۸:۴۵ دقیقه برگزار میگردد جمعی از ملی پوشان و ورزشکاران که از اهدا کنندگان و سفیران ترویج فرهنگ اهدای خون هستند مانندرضا عنایتی ،هاشم بیک زاده،نادر دست نشان مورد تقدیرقرار می گیرند.

همچنین بازیکن کره ای تیم صنعت نفت کیم کوهایوان به عنوان سفرای بین المللی فرهنگ اهدای خون در این مراسم معرفی می گردند .

لوح مرامنامه پیوستن به کمپین خود مراقبتی یاد شده با این مضمون که : ” من با پرهیز از رفتارهای پر خطر از خود مراقبت می کنم زیرا یک اهدا کننده خون هستم” نیز در حاشیه زمین مسابقات برای امضای داوطلبان پیوستن به این پویش مردمی قرار خواهد گرفت.

این مراسم همزمان در شهرهای، قم ، تبریز، مشهد مقدس و اصفهان ،اهواز که میزبان مسابقات هفته اول هستند نیز برگزار می شود.