نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با ناهنجاری هاست

فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر این که پلیس در تمامی صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را نشان داده است، گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با ناهنجاری هاست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار ” عبدالرضا آقاخانی” در گردهمایی بزرگ تیپ ذوالفقار […]

فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر این که پلیس در تمامی صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را نشان داده است، گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با ناهنجاری هاست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار ” عبدالرضا آقاخانی” در گردهمایی بزرگ تیپ ذوالفقار فرماندهی انتظامی استان قم، هدف از برگزاری این گردهمایی را ارتقاء احساس امنیت مردم و تقویت جبهه حق و مبارزه با باطل و ناهنجاری ها دانست.

وی ضمن ارزیابی عملکرد یگان ها، حضور میدانی خود در مأموریت ها را یادآور شده و تصریح کرد: دشمنان به دنبال ترویج ناهنجاری ها در جامعه هستند و امروز نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با ناهنجاری هاست.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که نیروی انتظامی باید در تمامی مقاطع آمادگی خود را حفظ کند، تاکید کرد: پلیس در تمامی صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را نشان داده است .

سردار آقاخانی گفت: بحمدالله در همه تهدیدات دشمن اعم از ناهنجاری ها، اغتشاشات، اعتصابات خیابانی، حرکت های خلاف نظام مقدس جمهوری خاصه در فتنه ۸۸ که به دست آمریکایی ها هدایت می شد، نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه بود و بحمدالله حتی یک نفر از ماموران نیز در ماموریت خودشان شک نکردند .

وی با بیان این که نیروی انتظامی باقدرت و صلابت گوش به فرمان ولایت بوده و توجه به فرمان های سلسله مراتب را وظیفه شرعی و قانونی خود می داند، تصریح کرد: این بهترین پلاک و سند افتخارآمیز در مجموعه نیروی انتظامی است و این حالت باید بماند و تقویت شود.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در شرف یابی فرماندهان نیروی انتظامی به محضر ایشان در سال ۹۵ بر اهمیت نقش نیروی انسانی در نیروی انتظامی تاکید کردند، اظهارداشت: نقش نیروی انسانی در تصمیمات یک سازمان خیلی مهم است، شما ذخیره نظام و ذخیره نیروی انتظامی هستید و به تک تک شما افتخار و به این افتخار مباهات می ورزم که در کنار همکارانی هستم که ذخیره نظام و انقلابند .

سردار آقاخانی با تاکید بر این که باید آمادگی خود را همواره حفظ کرد، افزود: توان عملیاتی و میدانی و همچنین هوشیاری و بصیرت ما باید ۱۰۰ درصد باشد و این مهم از پلیس، سرباز تمام عیار جمهوری اسلامی می سازد همان چیزی که انتظار ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قواست.