نيروي انتظامي سهامدار امنيت و آرامش جامعه است

فرمانده انتظامي استان ضمن تاکيد بر لزوم هوشمند سازي معابر در پيشگيري از وقوع جرايم، نيروي انتظامي را سهامدار امنيت و آرامش جامعه دانست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  پايگاه خبري پليس، سردار”کاظم مجتبايي”در حاشيه بازديد از مرکز مانيتورينگ فرماندهي انتظامي استان قم که با حضور مهندس “مهدي صادقي”استاندار قم […]

فرمانده انتظامي استان ضمن تاکيد بر لزوم هوشمند سازي معابر در پيشگيري از وقوع جرايم، نيروي انتظامي را سهامدار امنيت و آرامش جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  پايگاه خبري پليس، سردار”کاظم مجتبايي”در حاشيه بازديد از مرکز مانيتورينگ فرماندهي انتظامي استان قم که با حضور مهندس “مهدي صادقي”استاندار قم همراه بود، هدف اصلی از اين بازدید را گسترش و تقویت مانیتورینگ پلیس قم دانست و توسعه آن را در دقت و سرعت عمل و همچنين کاهش هزینه‌های انتظامی مهم ارزيابي کرد.

فرمانده انتظامي استان قم ضمن تاکيد بر لزوم هوشمند سازي معابر در پيشگيري از وقوع جرايم، افزود: تلاش بر این است تا روز به روز این مهم از لحاظ کیفیت و کمیت توسعه يابد.

وي با بيان اين که نيروي انتظامي سهامدار امنيت و آرامش جامعه است، ابراز اميدواري کرد:تلاشي که در مجموعه مدیریت استان برای اپتیکی کردن پایش ها صورت می‌گیرد روز به روز گسترش يافته تا قم بتواند در این عرصه در کنار تمامی استان ها و بلکه جلوتر از آن ها فعالیت‌های خود را ادامه و آسایش، امنیت و آرامش مردم بيش از پيش فراهم شود.

مهندس “مهدي صادقي” استاندار قم نيز در سخناني بر ضرورت بهره گيري از سیستم های نوين در پايش تصويري تاکيد کرد.

استاندار قم سپس ضمن قدرداني از زحمات کارکنان پليس قم در بخش هاي مختلف، گفت:مسئولان دستگاه ها موظفند در تامين زيرساخت هاي لازم براي پوشش حداکثري مانيتورينگ پليس همکاري کنند.

مهندس صادقي در بخش ديگري از سخنان خود امنيت را اولويت اساسي براي پيشبرد اهداف نظام و يکي از مطالبات اصلي مردم دانست و بر گستره دوربين‌هاي هوشمند براي کاهش آسيب‌هاي اجتماعي تاکيد کرد.