نظم و امنیت ایام محرم را به بهترین وجه تامین می کنیم

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان قم تاکید کرد: نظم و امنیت ایام محرم را به بهترین وجه تامین می کنیم. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “پيام کاوياني ” در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،اظهار داشت: ماه محرم براي مسلمانان جهان بخصوص شيعيان ، نقطه عطف تاريخي و فرهنگي […]

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان قم تاکید کرد: نظم و امنیت ایام محرم را به بهترین وجه تامین می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “پيام کاوياني ” در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،اظهار داشت: ماه محرم براي مسلمانان جهان بخصوص شيعيان ، نقطه عطف تاريخي و فرهنگي به شمار آمده و استعاره هاي فرهنگي اين دهه از ارزش هاي معنوي و الهي والايي در ميان محبان اهل بيت برخوردار است.

رئيس پليس امنيت عمومي استان ادامه داد: ماه محرم نمود ارزش هاي معنوي و فرهنگي اسلام است و احياء و تداعي فلسفه قيام ابا عبدالله الحسين (ع) در اين ايام براي اعتلاي اسلام و حفظ ارزش هاي آن بسيار ضروري و مهم است.

وی با بيان اينکه ايجاد فضاي معنوي، امنيت مردم و حفظ ارزش‌هاي ديني در ايام محرم در اولويت است، تصريح کرد: نيروي انتظامي بايد تلاش کند تا محافل عزاداري حسيني(ع) به صورت باشکوه در سطح استان برگزار شود.

سرهنگ کاوياني در ادامه با بيان اينکه پليس امنیت عمومی استان آمادگي کامل را براي برقراري امنيت در ايام محرم دارد، گفت:جلسات و هماهنگي هاي لازم با هیئت هاي مذهبي انجام گرفته و پليس استان نيز با آمادگي کامل آماده تامين امنيت شهروندان در اين ايام است.

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم گفت: با کمال افتخار در راستاي تأمين نظم و امنيت و خدمتگزاري به مردم قدرشناس و ولايي با مشارکت و همراهي قاطبه عزاداران عزيز انجام وظيفه خواهيم نمود.

/////////////////////////////

کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۸۰ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در قم خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد، اعضای یک باند قاچاق مواد افیونی قصد دارند با یک دستگاه پژو ۲۰۶ و یک دستگاه تیبا، محموله مواد مخدر را از یکی از استان های مرکزی به تهران منتقل کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: ضمن هماهنگی های قضائی، مأموران به محل های مورد نظر در محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، سرانجام هر ۲ خودرو را شناسایی کردند.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: در ادامه با تلاش مأموران پلیس خودروها متوقف و با دستگیری ۳ نفر قاچاقچی، خودروها نیز برای بازرسی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سرانجام طی بازرسی صورت گرفته ۸۰ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در قالب ۹ بسته کشف و در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.