نخستین تور کتابخانه گردی در کتابخانه آیت الله خامنه ای قم راه اندازی می شود

  مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم اعلام کرد: نخستین طرح کتابخانه گردی به مناسبت تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ۱۷ اسفند در سراسر کشور اجرا می شود.ِ به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم; حجت الاسلام والمسلمین جباری مدیرکل کتابخانه های […]

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم اعلام کرد: نخستین طرح کتابخانه گردی به مناسبت تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ۱۷ اسفند در سراسر کشور اجرا می شود.ِ

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم; حجت الاسلام والمسلمین جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم اعلام کرد: در این طرح ۴۶۷ کتابخانه عمومی منتخب سراسر کشور میزبان مدیران, مقامات, نمایندگان مجلس و بخشداران, اصحاب رسانه و اهالی قلم و شهروندان عزیز خواهند بود….

جباری اظهار داشت: استان قم نیز همزمان با سراسر کشور در شب میلاد حضرت زهرا س پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه میزبان مدیران و مقامات ارشد استانی اهالی فرهنگ و هنر و همشهریان کتاب دوست در کتابخانه آیت الله خامنه ای واقع در خیابان ساحلی خواهد بود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم بیان کرد: این طرح با هدف آشنایی با خدمات و برنامه ها و فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی و استفاده ازظرفیت های رایگان آن برای مخاطبین و مراجعه کنندگان می باشد.

وی یکی دیگر از اهداف این طرح را آشتی و انس با کتاب عنوان کرد و افزود: ارتقا سرانه مطالعه مفید و گسترش فرهنگ کتابخوانی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

جباری افزود: در این طرح مدیران و مقامات و… با جایگاه علمی, اجتماعی و فرهنگی کتابخانه و زحمات و تلاش های کتابداران به عنوان مشاوران امین آشنا می شوند و این پیشنهاد در جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور درتاریخ۱۳۹۶/۸/۲۳ با هدف توجه دادن عموم مردم و تمامی مسئولین به کتاب و کتابخانه به تصویب رسید.

وی در پایان گفت: ثبت نام در این روز برای تمامی بازدیدکنندگان مردمی از اقشار مختلف, رایگان و به صورت عضویت سراسری می باشد.

گفتنی است این طرح کتابخانه گردی در کتابخانه آیت الله خامنه ای واقع در خیابان ساحلی از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برقرار است.