ناجا در جهت ترویج فرهنگ قرآنی قدم هایی مهمی برداشته است

سردار “عبدالرضا آقاخانی” فرمانده انتظامی استان قم نیز در سخنانی، با بیان این که علی رغم معرفی پلیس به عنوان نیرویی عملیاتی، توجه نیروی انتظامی به فرهیختگان درون سازمانی، بیانگر تحولی عظیم در این سازمان است، گفت: برابر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید “پلیس در تراز جمهوری اسلامی” باشد که مقدمات آن طرح […]

سردار “عبدالرضا آقاخانی” فرمانده انتظامی استان قم نیز در سخنانی، با بیان این که علی رغم معرفی پلیس به عنوان نیرویی عملیاتی، توجه نیروی انتظامی به فرهیختگان درون سازمانی، بیانگر تحولی عظیم در این سازمان است، گفت: برابر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید “پلیس در تراز جمهوری اسلامی” باشد که مقدمات آن طرح ها و اقداماتی است که سازمان عقیدتی سیاسی ناجا آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، فرمانده انتظامی استان، نقش نخبگان و فرهیختگان در نیروی انتظامی را مهم ارزیابی کرد و افزود: تفاوت فرهیختگان بصیرت فکری و تحولی بوده که با ارزش نهادن به آن ها بایستی راه را برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم هموار کرد تا شاهد پلیسی مقتدر، هوشمند و محبوب باشیم.

سردار آقاخانی ویژگی های فرهیختگان در نیروی انتظامی را تدین، نزاکت، مهربانی، محبت، آماده به خدمت بودن، نفوذ در کلام و قدرت تاثیرگذاری در جامعه برشمرد و گفت: فلسفه جمهوری اسلامی ایران نخبه پروری است و سرمنشاء آن خود حضرت امام راحل(ره) بودند و ما باید به فرهیختگانی همچون شهداء، علما، ایثارگران، جانبازان، دانشمندان، معلمان، دانشجویان و فرهنگیان جامعه تاسی کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که جمعیت فرهیخته ناجا باید توسعه پیدا کند، اظهارداشت: محسنات ارزشی در نیروی انتظامی قابل مقایسه نیست و به دلیل وجود پتانسیل قوی در این نیرو، همواره اراده به عمل تبدیل شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ایجاد جامعه قرآنی گفت: ناجا در جهت ترویج فرهنگ قرآنی قدم هایی مهمی برداشته و نسبت به تربیت حافظان قرآن کریم اهتمام ویژه دارد.

پلیس نیرویی مقتدر و آبرویی برای کشور است

حجت السلام و المسلمین “سید حسین موجانی” رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم نیز با اشاره به عملکرد این نهاد در نیروی انتظامی گفت: پلیس نیرویی مقتدر و آبرویی برای کشور است، سبزپوشان نیروی انتظامی همواره در کنار مردم بوده و برای تامین امنیت شب و روز ندارند و افرادی که بخواهند آسایش مردم را سلب کنند در مقابل آن ها می ایستند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان این که پلیس قم در ام القرای جهان اسلام قرار دارد، داشتن پلیس مکتبی و قرآنی را الگو و سرمشق پلیس سایر استان ها دانست.