ناجا باعث رعب و وحشت احتکار کنندگان شده است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در برخورد با کسانی که اقلام بهداشتی را احتکار می کردند، وارد عمل شد و باعث رعب و وحشت احتکارکنندگان شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”حسین اشتری” در دیدار با حضرت آیت الله “سید محمد سعیدی” تولیت حرم مطهر حضرت […]

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در برخورد با کسانی که اقلام بهداشتی را احتکار می کردند، وارد عمل شد و باعث رعب و وحشت احتکارکنندگان شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”حسین اشتری” در دیدار با حضرت آیت الله “سید محمد سعیدی” تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات ناجا طی سال گذشته در امر مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: با لطف الهی و هدایت های رهبری بحمدالله در صحنه حضور داشتیم و ماموریت ها را به خوبی انجام دادیم.
فرمانده ناجا افزود: نیروی انتظامی در برخورد با کسانی که اقلام بهداشتی را احتکار می کردند، وارد عمل شد و باعث رعب و وحشت احتکارکنندگان شد.
وی ادامه داد: در حوزه فضای مجازی نیز با اقدامات انجام شده برخی ها که اقدام به تشویش اذهان عمومی در این فضا را داشتند، هزار و ۳۰۰ مورد را شناسایی و برخورد کردیم و ۲۸۰ نفر در این رابطه دستگیر شدند و در گزارشی که در ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شد همه تصدیق کردند کار بزرگی توسط پلیس فتا انجام شده است.
سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی برابر تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه پیشگیری و درمان بلافاصله به کمک وزارت بهداشت شتافت، گفت: ۲ خدمت در این راستا انجام شد اینکه تمام بیمارستان هایمان را برای پذیرش بیماران کرونا قرار دادیم که ۳۸ هزار نفر مراجعه کننده داشته و ۲ هزار و ۸۰۰ نفر تحت درمان قرار گرفتند و دیگر موضوع غربالگری بیماران بود که کار خوبی انجام و در ابتدا از کارکنان آغاز و همه خانواده های شان نیز غربالگری شدند.
وی با بیان اینکه در مجموع نیروی انتظامی با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا هر چه در توان داشت، انجام داد تا این مأموریت را به نحو احسن انجام دهد که تاکنون همکاران، خیلی خوب از عهده آن برآمدند، گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تهران به دلیل وجود ۸۰ ورودی و خروجی و ۱۸ مسیر رسمی کار مشکلی بود، اما با تلاش های صورت گرفته خوشبختانه هیچ تنشی بوجود نیامد .
فرمانده ناجا در ادامه از زحمات و خدمات شایسته سردار آقاخانی در زمان تصدی فرماندهی انتظامی استان قم قدردانی کرد و گفت: به دلیل حساسیت ها و ویژگی های خاص شهر مقدس قم به دنبال جایگزین مناسب بودیم که با تلاش و بررسی های انجام شده، سردار “میرفیضی” را انتخاب کردیم.
///////////////////////////
مردم قدردان زحمات کارکنان ناجا در مقابله با ویروس کرونا هستند
نماینده ولی فقیه در استان گفت: مردم قدردان زحمات شایسته کارکنان ناجا در امر پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حضرت آیت الله “سید محمد سعیدی” تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در دیدار سردار “حسین اشتری” فرمانده ناجا با وی در قم، با قدردانی از مجاهدت ها و تلاش فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی، اظهارداشت: مردم، قدرشناس زحمات شما در حوزه تامین نظم و امنیت و نیز ارائه خدمات شایسته به هموطنان در مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند.
وی با بیان اینکه مردم و مسئولان ایران نسبت به کل جهان فرق دارند، گفت: در نظام ما مردم به مسئولان باور و اعتماد دارند اما در سایر کشورها اینگونه نیست، در مبحث کرونا کشورهای دیگر با وجود داشتن امکانات به عوارض این بیماری مبتلا شده و آسیب زیادی دیدند.
تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، با اشاره به اینکه در کشور ما بحث ولایت مطرح است و مردم و مسئولان مطیع امر ولایت فقیه هستند، افزود:در ایران کار نیروی انتظامی صرفاً کار پلیسی مانند سایر کشورها نیست.
وی با تصریح اینکه در دنیا به موضوع حجاب و عفاف اهمیت نمی دهند، اما در ایران و بخصوص قم این موضوع از مطالبات اصلی مردم است، اضافه کرد: انتظار ما هماهنگ بودن مسئولان برای تحقق این امر بر اساس مبانی اسلامی بوده و این موضوع یکی از آسیب هایی است که دنیا را تهدید می کند.
امام جمعه قم با بیان اینکه مردم در صحنه های مختلف در کنار مسئولان حضور داشتند، عنوان داشت: مردم با وجود تحمل سختی ها همراهی کردند تا تنشی ایجاد نشود که باید قدردان آن ها بود.
نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با ۲ بال یعنی عزت و اقتدار و در عین حال محبت و مهربانی در اجرای مأموریت ها خوش درخشیده است، تصریح کرد: در حوزه های مختلف مأموریتی باید قوی و مقتدر وارد شد اینکه در نیروهای مسلح، شخصی همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به این محبوبیت در دنیا رسید به دلیل این است که درد دین داشت و عزتش از خدا بود.

///////////////////////////////
پروتکل های بهداشتی در مراکز آموزشی ناجا به خوبی رعایت می شود/دوره آموزشی از ۲ ماه به یک ماه کاهش یافت/آمار قابل ملاحظه ای از نزاع خانگی نداشته ایم
فرمانده نیروی انتظامی گفت: در مراکز آموزشی نیروی انتظامی همه پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می شود عزیزان طی دوره آموزشی، غربالگری و تست می شوند تا اگر احیانا مواردی مشکوک باشد قرنطینه و رسیدگی های پزشکی انجام شود.
سردار “حسین اشتری” در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان قم که در مجتمع فرهنگی تربیتی و آموزشی عمار قم برگزار شد در پاسخ به این سوال که در این شرایط دغدغه و نگرانی از سوی خانواده سربازان در خصوص حفظ سلامت فرزندانشان وجود دارد به عنوان فرمانده ناجا که در عملکرد سازمان وظیفه عمومی نظارت مستقیم دارید چه اطمینان خاطری به خانواده ها می دهید که نگران نباشند ؟ گفت: جا دارد از زحمات مردم و استاندار قم تشکر کنم که همگی یاری و همکاری کردند تا پلیس در اجرای ماموریت ها موفق عمل کنند.
وی تصریح کرد: در مراکز آموزشی نیروی انتظامی همه پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می شود عزیزان طی دوره آموزشی، غربالگری و تست می شوند تا اگر احیانا مواردی مشکوک باشد قرنطینه و رسیدگی های پزشکی انجام شود.
فرمانده ناجا عنوان داشت: الحمدلله موارد بهداشتی به خوبی رعایت می شود و دوره آموزشی با توجه به بحث شیوع بیماری کرونا از دو ماه به صورت فشرده به یک ماه کاهش پیدا کرده است.
سردار اشتری در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اینکه آمار نزاع خانگی در ایران افزایش داشته گفت: خوشبختانه نه و در مجموع هیچ آمار قابل ملاحظه ای در این خصوص نداشته ایم.

/////////////////////////////////////////////////////////
بسیج تمامی امکانات ناجا برای سلامت و امنیت مردم / اهتمام نیروی انتظامی در امر مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا
فرمانده ناجا با اشاره به اهتمام نیروی انتظامی در امر مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، بر بسیج تمامی امکانات این نیرو در راستای سلامت، امنیت و ارتقاء احساس امنیت مردم تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حسین اشتری” طی سخنانی در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم در محل مجتمع فرهنگی، تربیتی و آموزشی عمار در قم، اظهارداشت: یک سال پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشتیم که بحمدالله مردم و خدمت گذاران توانستند در حوادث مختلف و اتفاقاتی که رخ داد خوش بدرخشند.
وی گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف سال ۹۸ چشمگیر بود به عنوان نمونه وقوع سیل در فروردین ماه بود که تعداد زیادی از استان ها دچار خسارت شدند و امدادرسانی ها نشان از وحدت و اراده مردم و مسئولان بود که با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صورت گرفت، دولت به تنهایی برای امدادرسانی قادر نبود و حتما کمک مردمی لازم بود.
سردار اشتری اضافه کرد: یک سری مناسبت های تقویمی در کشور وجود دارد مانند مراسم اربعین امام حسین (ع) که بیش از ۳ میلیون زائر به کربلا مشرف می شوند و اگر رفت و برگشت این تعداد محاسبه شود حدود ۶ میلیون تردد در یک مقطع خاص و آن هم در ۴ مرز زمینی صورت گرفت و کار بزرگی انجام شد .
فرمانده ناجا با اشاره به مضوع سهمیه بندی بنزین در کشور، تصریح کرد: روز اول در کشور شاهد آشوب هایی بودیم اما فرمایشات رهبری (مدظله العالی) آبی روی آتش بود و با یک سخنرانی در درس خارج فقه مردم صف شان را از فتنه گران جدا کردند.
وی مأموریت پلیس در ایام دهه فجر، راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات را یادآور شد و گفت: انتخابات در کمال آرامش، امنیت و شفافیت برگزار شد و مشارکت و امنیت را شاهد بودیم و علی رغم تهدیدات کرونا مردم حضور پیدا کردند.
فرمانده ناجا تصریح کرد: قم اولین شهری بود که این ویروس را شناخت بنابراین باید از هوشیاری دستگاه های بهداشت و درمان شهر مقدس قم در تشخیص و پیشگیری این بیماری قدردانی و همچنین به خانواده بازماندگان در کشور تسلیت عرض می کنم.
وی ادامه داد: برخی کشورها که ادعا داشتند در همه موضوعات جلو هستند همه دیدند در چه وضعیتی هستند، ما به نظام اسلامی، مردم و مسئولان که همه با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پای کار آمدند و به تعبیر رهبری کمک مومنانه داشتند، افتخار می کنیم.
سردار اشتری با بیان اینکه ما از تمامی ظرفیت، امکانات و تجهیزات برای سلامت، امنیت و ارتقاء احساس امنیت استفاده می کنیم، اضافه کرد: نیروی انتظامی در تمام عرصه ها از جمله مأموریت های سیل ،اربعین، کرونا و مراسم تشییع سردار سپهبد “حاج قاسم سلیمانی” و نیز در برخورد با کسانی که تشویش اذهان عمومی داشتند نقش موثری ایفا کرد و همچنین در برخورد با احتکارکنندگان کار بزرگی پلیس انجام شد، انشاالله امسال نیز با تمام توان آماده ارائه خدمت در سال جهش تولید هستیم.
فرمانده ناجا در خاتمه از زحمات اعضای شواری تامین استان، استاندار ، شهردار و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، دستگاه قضائی، سپاه و نیروهای مسلح استان قدردانی، همچنین از سردار “عبدالرضا آقاخانی” در مدت تصدی قدردانی و برای سردار سید محمود میرفیضی فرمانده جدید استان قم آرزوی توفیق کرد و گفت: جابجایی ها باعث نوآوری و شکوفایی در کارها می شود.
////////////////////////////////

تحقق امنیت مردم پایه از اولویت های اصلی پلیس قم
فرمانده انتظامی استان قم گفت: تحقق امنیت مردم پایه و همچنین پاسخگو بودن به مطالبات مردم از اولویت های اصلی پلیس قم خواهد بود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمود میرفیضی” فرمانده جدید انتظامی استان قم طی سخنانی در مجتمع فرهنگی، تربیتی و آموزشی عمار در قم، اظهارداشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) “خدمت به قم را خدمت به آبروی نظام اسلامی” برشمردند، از اعتماد فرمانده ناجا که توفیق خدمت در این شهر علم و فقاهت را برای این حقیر فراهم کردند سپاسگزار بوده و برای این نعمت الهی پیشانی خضوع و سپاس به زمین می سایم.
وی گفت: انشاالله با عنایت پرودگار و استمداد از حضرت فاطمه معصومه (س) و همت و تلاش مضاعف و همکاری همکاران خدوم استان قم، از تمام ظرفیت های برون سازمانی برای تحقق رضایت خداوند منان و امام عصر (عج)، مردم و زائران حرم اهل بیت(ع) که شایسته بهترین ها هستند به عنوان سرباز ولایت بتوانم خدمتی در شان این شهر مقدس در کارنامه خود به ثبت برسانم.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: برای تحقق امنیت مردمی و مردم پایه، پاسخگو بودن به مطالبات مردم و تربیت پلیسی در تراز انقلاب اسلامی و پلیسی به عنوان یار مهربان مردم قطعاً تلاش کرده تا بتوانیم با سرعت بیشتری در تحقق این امور با پایبندی به اصولی که تاکید فرمانده ناجاست و با بکارگیری دانش و فناوری روز و سرعت پاسخگویی به مردم و نقش آن ها به عنوان سرمایه اصلی پلیس گام برداریم.
وی با بیان اینکه خط قرمز پلیس، اسلام، انقلاب و ولایت است، اضافه کرد: پلیس قم آمادگی دارد از همه نظرات، پیشنهادات و انتقادات استفاده کرده و با بهره گیری از آن ها در تقویت خود و ارتقاء خدمت رسانی با همکاری همه دستگاه ها، علما و اعضای شورای تامین و نمایندگان مجلس، مردم و اصحاب رسانه بتوانیم با خرد جمعی پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.
سردار میرفیضی گفت: به سهم خودم از زحمات سردار “آقاخانی” که منشا خدمات زیادی برای مردم شریف استان بودند تشکر و قدردانی کرده و برای وی از خداوند منان آرزوی سلامتی و موفقیت مسالت دارم.