میدان میوه و تره بار شهید رجایی در روز عید سعید غدیر خم تعطیل می باشد

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از تعطیلی میدان میوه و تره بار شهید رجایی در روز عید سعید غدیر خم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از روابط عمومی سازمان میادین، علیرضا مظفری ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه ولایت با اعلام این […]

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از تعطیلی میدان میوه و تره بار شهید رجایی در روز عید سعید غدیر خم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از روابط عمومی سازمان میادین، علیرضا مظفری ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه ولایت با اعلام این خبر اظهار داشت: با عنایت به هماهنگی بعمل آمده با اتحادیه عرضه میوه و تره بار استان و با توجه به افت حجم خرید و فروش در بازار مذکور و همچنین حضور آحاد شهروندان در جشن عید سعید غدیر خم، استثناً روز سه شنبه میدان بزرگ میوه و تره بار شهید رجایی غیر فعال خواهد بود.

وی به مساحت میدان مرکزی عرضه میوه و تره بار استان قم اشاره و بیان داشت: میدان بزرگ میوه و تره بار شهید رجایی به مساحت ۳۰ هکتار و ۱۷۶ غرفه فعال در امر توزیع موارد مذکور؛ در ابتدای جاده قدیم قم-تهران و در مجاورت گمرک استان واقع شده است.