معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان:امنیت بستر ساز توسعه است

  معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به نقش رسانه ها در حوزه ی نظم و امنیت عمومی، امنیت را بستر ساز توسعه دانست. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”مهرداد حاجي زاده”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به سهم رسانه ها در آگاهي بخشي به اقشار مختلف […]

 

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به نقش رسانه ها در حوزه ی نظم و امنیت عمومی، امنیت را بستر ساز توسعه دانست.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”مهرداد حاجي زاده”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به سهم رسانه ها در آگاهي بخشي به اقشار مختلف جامعه، رسانه ها را ديده بان دلسوز در موضوعاتي همچون پيشگيري از آسیب های اجتماعی برشمرد.

وي گفت:پلیس به عنوان یکی از نهاد های رسمی آموزش و پیشگیری از ناهنجاری ها در سالم سازی جامعه نقش آفرینی و کمک کرده تا سایر دستگاه ها نيز بتوانند در اين راستا برنامه های شان را اجرا کنند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم با بيان اين که امنیت بستر ساز توسعه است، افزود: در سایه سار امنیت توسعه ایجاد شده و نقش رسانه ها در حوزه ی نظم و امنیت عمومی از اهميت بالايي برخوردار است.

سرهنگ حاجی زاده با اشاره به ارتقاء تعامل پليس و رسانه ها در ايجاد امنیت پایدار، پلیس را حافظان نظم و امنیت جامعه برشمرد که همواره مورد اعتماد مردم است.

وي با بيان اين که اعتماد به عنوان يک عامل اساسي پيوند دهنده، همنوايي و هم افزايي در کارکرد جوامع مطرح است، افزود: اعتماد مطلوب در همه حوزه ها و بخش ها موجب شده تا نظارت اجتماعي بيشتر بر اساس درک و همدلي انجام شود.

سرهنگ حاجي زاده با بيان اين که استمرار امنيت در جامعه تنها با مشارکت مردم و با رعايت قانون توسط آحاد جامعه حاصل مي شود، تاکيد کرد: آگاهسازي مردم براي پيشگيري از جرايم باعث مي شود تا امنيت پايدار با هزينه کمتري حاصل شود.

تقدير مدير حوزه هاي علميه کشور از نيروي انتظامي

حضرت آيت الله “اعرافي” امام جمعه قم و مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور، بعد از ايراد خطبه هاي نماز جمعه طي تماس تلفني با سردار”حسين اشتري” فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران از عملکرد و حضور آگاهانه و مقتدرانه اين نيرو طي هفته گذشته تقدير کرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور در اين تماس تلفني ضمن تاکيد بر حفظ و دفاع از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي از عملکرد مقتدرانه و مهربانانه اين نيرو در مواجهه با ناآرامي هاي روزهاي اخير تقدير و تشکر کرد.

امام جمعه قم همچنين حمايت همه جانبه همه دستگاه ها را از نيروي انتظامي خواستار و با بيان اين که حوزه هاي علميه همواره پشتيبان پليس است، براي پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي آرزوي توفيق و سربلندي کرد.