مصرف بیش از ۴۲میلیون متر مکعب سی‌ان‌جی در جایگاه‌های سطح استان قم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از عرضه بیش از ۴۲ میلیون متر مکعب سی‌ان‌جی به خودروهای دوگانه سوز در جایگاه‌های سطح استان در سه ماهه دوم سال‌جاری خبر داد.  به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، سید محمود طاهری در این […]

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از عرضه بیش از ۴۲ میلیون متر مکعب سی‌ان‌جی به خودروهای دوگانه سوز در جایگاه‌های سطح استان در سه ماهه دوم سال‌جاری خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، سید محمود طاهری در این باره بیان داشت: مصرف ۴۲ میلیون و ۶۵۲ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در بازه زمانی مذکور، از رشد تقریبی ۱۱ درصدی این سوخت پاک در سبد سوخت مالکان خودروهای دوگانه سوز نسبت به مدت مشابه سال قبل حکایت دارد و در نتیجه به ازای این مقدار سی‌ان‌جی مصرف شده در استان، حدود ۴۲ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.

وی افزود: طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی از طریق ۵ کارگاه تبدیل در حال اجراست و تا آخر شهریور ماه تعداد ۱۲۷۲ خودروی عمومی بصورت رایگان به دوگانه سوز (بنزین+CNG) تبدیل شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم بیان کرد: مالکان خودروهای مشمول که تاکنون جهت استفاده از طرح مذکور اقدم نکرده‌اند می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه به آدرس  GCR.NIOPDC.IR برای گازسوز کردن وسلیه نقیله خود اقدام کنند.

گفتنی است، منطقه قم دارای ۴۱ جایگاه فعال سی‌ان‌جی است که روزانه حدود ۴۵۹ هزار متر مکعب از این سوخت پاک را توزیع می‌کنند.