قهرمانی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در مسابقات قهرمانی آفریقا

تیم‌ملی پاراتکواندو کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توانست عنوان قهرمانی سومین دوره مسابقات قهرمانی آفریقا را به خود اختصاص دهد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین دوره مسابقات قهرمانی آفریقا پاراتکواندو، روز گذشته (چهارشنبه – ۸ فروردین‌ماه) با حضور ۱۰۰ هوگوپوش […]

تیم‌ملی پاراتکواندو کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توانست عنوان قهرمانی سومین دوره مسابقات قهرمانی آفریقا را به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین دوره مسابقات قهرمانی آفریقا پاراتکواندو، روز گذشته (چهارشنبه – ۸ فروردین‌ماه) با حضور ۱۰۰ هوگوپوش از ۲۵ کشور به میزبانی شهر “آگادیر” مراکش برگزار شد.

در این رقابت‌ها ۵ نماینده کشورمان حضور پیدا کردند که در پایان سعید صادقیان‌پور و احمد نریمانی با غلبه بر تمامی حریفان خود موفق شدند عنوان قهرمانی را بدست آورند، محمدرضا شعبانی مدال نقره را بر گردن آویخت و اصغر عزیزی به مدال برنز رسید؛ محمود جعفرزاده نیز از کسب مدال بازماند.

نمایندگان کشورمان با کسب ۱۸ امتیاز توانستند بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها در گروه مردان بایستند، تیم های روسیه و مراکش نیز با ۱۳ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین با توجه به اینکه ایران در بخش زنان نماینده‌ای نداشت در مجموع نیز عنوان چهارمی را بدست آوردند.

هدایت این تیم برعهده «پیام خانلرخانی» به عنوان سرمربی و«مهدی احمدی» به عنوان مربی است و مسعود لشکري به عنوان سرپرست در كنار تيم حضور خواهد داشت.

گفتني است؛ با تصميم فدراسيون جهاني تكواندو، هوگوپوشان ساير قاره‌ها مجاز به شركت در اين رقابت‌ها هستند. امتياز اين مسابقات براي تكواندوكاران قاره آفریقا G4 است و براي تكواندوكاران ساير قاره‌ها G2 خواهد بود.

درخشش تکواندو کار قمی در این مسابقات

پاراتکواندوکار قمی به مدال نقره ی مسابقات بین المللی مراکش دست یافت

محمد رضا شعبانی پاراتکواندوکار استان قم با غلبه بر حریفان خود مدال نقره مسابقات بین المللی مراکش را به گردن آویخت و در جایگاه دوم قرار گرفت.