قطار قم -کربلا از هشتم آبان ماه راه اندازی می شود

مدیر کل راه آهن قم با اشاره به راه اندازی قطار قم کربلا گفت:این قطار از قم به شلمچه  و بالعکس می باشد و از هشتم آبان ماه راه اندازی می شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی راه آهن قم محسن اعتماد مدیر کل راه اهن قم طی گفت […]

مدیر کل راه آهن قم با اشاره به راه اندازی قطار قم کربلا گفت:این قطار از قم به شلمچه  و بالعکس می باشد و از هشتم آبان ماه راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی راه آهن قم محسن اعتماد مدیر کل راه اهن قم طی گفت و گویی گفت:اگر کار گزار ایرانی و استانداری قم همانگ شوند  این پتانسیل وجود دارد که از قطار قم – کربلا  و بالعکس در تمام طول سال بهره برداری به عمل آید.

وی تشریح کرد:مسیر قطار از قم به سمت شلمچه می باشد و زائرین مسیر شلمچه تا بصره را به دلیل نبود خط ریلی با اتوبوس هایی که طرف عراقی ترتیب داده به شهر بصره می روند و از بصره مجددا با قطارهای اتوبوسی به شهر مقدس کربلا حرکت می کنند و مسئولیت های لب مرز وبرون مرزی برعهده کارگزار ایرانی و شرکت تعاونی انجمن صنفی آژانس های قم می باشد.

مهندس اعتماد اضافه کرد:این قطار در روزهای ۸،۱۰،۱۱،۱۲ آبان ماه آماده سرویس دهی به زائرین و مسافرین کربلا می باشد.

وی خاطر نشان کرد:قطار قم – کربلا در این روزها از ساعت ۱۶ به سمت شلمچه حرکت خواهد کرد و برگشت قطار  مذکور  روزهای ،۱۹،۲۰،۲۱،۲۲ آبان ماه  ساعت ۹و۳۰  صبح از شلچه به سمت قم خواهد بود.