فناوری اطلاعات میدان فرصتهای اقتصادی را جابجا کرده است

مدیرعامل مخابرات قم امروز در همایش توانمندسازی زنان در حوزه فناوری اطلاعات با بیان این مطلب گفت: موضوع فناوری اطلاعات فرصت های بسیاری را برای اشتغال ایجاد کرده است و میدان فرصتهای اقتصادی را جابجا کرده است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سیداسدا…دهناد اظهار  کرد: امروزه اگر بخواهیم راز توسعه یافتگی و یا عدم […]

مدیرعامل مخابرات قم امروز در همایش توانمندسازی زنان در حوزه فناوری اطلاعات با بیان این مطلب گفت: موضوع فناوری اطلاعات فرصت های بسیاری را برای اشتغال ایجاد کرده است و میدان فرصتهای اقتصادی را جابجا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سیداسدا…دهناد اظهار  کرد: امروزه اگر بخواهیم راز توسعه یافتگی و یا عدم توسعه یافتگی را بررسی کنیم بدون شک هر دو موضوع ارتباط مستقیم با استفاده و یا عدم استفاده از فرصتهای فناوری اطلاعات دارد.

وی افزود: یکی از فرصتهای بزرگ در این زمینه بهره گیری از ظرفیتهای فناوری اطلاعات در توسعه پایدار روستایی است که باید متولیان امر زمینه های بهره گیری از آن را فراهم کند.

مدیر مخابرات قم با اشاره به اینکه خوشبختانه در استان قم زیرساختهای بسیار مناسبی ایجاد شده است گفت: میتوان از این فرصت استفاده کرد و مشکلات بیکاری قشر زیادی از جامعه را حل کرد.

سیداسدا…دهناد افزود: فناوری اطلاعات جنس بازار را تغییر داده و از حالت فیزیک و ساختمان و مراکز تجاری به اپلیکیشن تبدیل کرده است.

همایش فضای مجازی و خانواده و توانمندسازی زنان در حوزه فناوری و اطلاعات با حضور زنان سرپرست خانوار روستاهای بخش کهک در محل سالن آمفی تئاتر بخشداری برگزار شد و در این همایش یکی از اساتید دانشگاه روشهای استفاده صحیح از فضای مجازی در انجام امور روزانه و کسب و کارهای اینترنتی را به حاضران آموزش داد.