فعال سازی رمز یکبار مصرف از سوی بانک‌ها

رئیس پلیس‌ فتا استان قم گفت: در صورت ارسال پیامک رسمی جهت فعالسازی رمز یکبار مصرف از سوی بانک‌ها شهروندان به سایت بانک مذکور مراجعه تا در دام سارقان اطلاعات بانکی نیفتند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “علی موالی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: برخی از افراد سودجو […]

رئیس پلیس‌ فتا استان قم گفت: در صورت ارسال پیامک رسمی جهت فعالسازی رمز یکبار مصرف از سوی بانک‌ها شهروندان به سایت بانک مذکور مراجعه تا در دام سارقان اطلاعات بانکی نیفتند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “علی موالی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: برخی از افراد سودجو و فرصت طلب از طریق سامانه های مختلف اقدام به ارسال پیامک هایی با عناوین دریافت رمز یکبارمصرف به مشترکان تلفن همراه از آن ها درخواست ارسال اطلاعات شخصی بانکی دارند.

رئیس پلیس فتا استان قم ادامه داد: شهروندان در صورت دریافت پیامک و تماس‌ تلفنی مشکوک، با مراجعه به سایت یا تماس با شماره رسمی بانک‌ از صحت موضوع مطلع شوند.

سرهنگ موالی از همشهریان خواست، سعی کنید که رمز دوم حساب بانکی خود را حذف و از رمز دوم یکبار مصرف استفاده و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

////////////////////////////

کشف ۷۶۳ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۷۶۳ کیلوگرم تریاک طی ۱۵ روز گذشته در قم خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۳ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: طی ۱۵ روز گذشته با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همچنین مأموران انتظامی و سایر پلیس های تخصصی، ۲ باند قاچاق مواد مخدر در قم شناسایی و متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در مدت مذکور ۷۶۸ کیلو و ۳۶۳ گرم انواع مواد مخدر شامل ۷۶۳ کیلو و ۱۳۹ گرم تریاک، ۴ کیلو و ۱۳ گرم حشیش، ۲۰ گرم هروئین و بیش از یک کیلوگرم سایر مواد مخدر کشف شده است.

سردار آقاخانی با اشاره به شناسایی و معرفی ۴۷۴ نفر معتاد به مراکز درمانی، اضافه کرد: طی ۱۵ روز گذشته ۱۳ نفر قاچاقچی و ۷۳ نفر خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم همچنین همکاري و مشارکت شهروندان را در حفظ و ارتقاء امنيت اجتماعي ضروري دانست و از آنان خواست تا در صورت آگاهي از هر گونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.