فعالیت ۴۵ غرفه بازیافت در سطح شهر قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از فعالیت ۴۵ غرفه بازیافت در سطح شهر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به وضعیت راه‌اندازی و فعالیت ایستگاه‌ها و غرفه‌های بازیافت شهر قم، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند در سال‌های اخیر با توجه به اهمیت تفکیک پسماند از مبدا، برنامه‌ریزی و […]

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از فعالیت ۴۵ غرفه بازیافت در سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به وضعیت راه‌اندازی و فعالیت ایستگاه‌ها و غرفه‌های بازیافت شهر قم، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند در سال‌های اخیر با توجه به اهمیت تفکیک پسماند از مبدا، برنامه‌ریزی و اقدام در زمینه فرهنگ‌سازی تفکیک پسماند خشک و ایجاد امکانات و زیرساخت‌های لازم در این زمینه را آغاز کرده و در این زمینه توفیقاتی نیز به دست آمده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تاکید بر اینکه ۴۳ غرفه بازیافت در سطح شهر قم وجود دارد، خاطرنشان کرد: دو ساختمان مشارکت خدمات شهری نیز در یک سال اخیر در سطح شهر احداث شده که یک ساختمان دیگر نیز به زودی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

میرابراهیمی بیان کرد: یکی از ظرفیت‌هایی که برای مشارکت شهروندان ایجاد شده، غرفه‌های بازیافت است و به همین خاطر توسعه این غرفه‌ها را منوط به مطالعات کردیم که از نظر میزان مشارکت و پراکندگی جغرافیایی نیازسنجی شود و هر نقطه ای اولویت داشت غرفه بازیافت اضافه شود.

وی با تاکید بر اینکه بررسی و مطالعاتی در خصوص زمان‌های مراجعه به غرفه‌ها صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تلاش داریم که زمان‌های فعالیت غرفه‌های بازیافت را بهینه‌تر کنیم تا مردم بتوانند ارتباط مطلوب‌تری با این غرفه‌ها داشته باشند.